Lille Yasmin 38 Skrevet 8. Juni, 2014 Til info vil jeg blot informere at der er kommet ny ejer af hyggestedet i viborg syd. Jeg selv, som har kørt det meget forsigtigt, har fået nye muligheder som jeg glæder mig til at komme igang med . Dog vil jeg stadig ind imellem kunne lave aftaler . Til de søde piger herinde.... tak for jeres råd, meninger og holdninger. Kram Lille Yasmin 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mand36 1 Skrevet 16. Juni, 2014 Er det derfor kontakt formularen på hjemmesiden ikke besvares? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lille Yasmin 38 Skrevet 16. Juni, 2014 Er det derfor kontakt formularen på hjemmesiden ikke besvares? Da det allerede er blevet overtaget til anden side, kan jeg desværre ikke fortælle dig hvorfor der ikke bliver svaret.... Hilsen Lille Yasmin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zumba 6 Skrevet 17. Juni, 2014 Kan du fortælle hvem der har overtaget det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 17. Juni, 2014 Til info vil jeg blot informere at der er kommet ny ejer af hyggestedet i viborg syd. Jeg selv, som har kørt det meget forsigtigt, har fået nye muligheder som jeg glæder mig til at komme igang med . Dog vil jeg stadig ind imellem kunne lave aftaler . Til de søde piger herinde.... tak for jeres råd, meninger og holdninger. Kram Lille Yasmin Hej Yasmin Er det så ikke smartere hvis du skifter profil navn til Yasmin - et eller andet ? Så er du helt ude af det gamle sted, men folk herinde kan så stadig se hvem du er 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg