Hop til indhold

http://www.voksenlisten.dk/joy1879

Featured Replies

Skrevet

Så kom jeg hjem efter et besøg hos, JOY. Trods sine 39 år en virkelig lækker tøs.

Vi havde aftalt 1 time sammen, og hun sad med blindfold på da jeg trådte ind i værelset, lagde pengene som aftalt og gik hen til hende, tog på hende og slikkede hendes bryster der var frie, hun sad i en kort sort lak nederdel. lod en finger glide ind i hendes mund og hun suttede den lystigt, tog tøjet af og lod pikken tage samme vej som fingeren, hun suttede villigt og dybt, lækkert.

Tog og vendte hende om på alle 4 og lod min tunge lege på hendes baller og den villige fisse der var ægte våd, KNEP mig sagde hun. jamen hvor tit hører man en pige sige det, så på med gummi og holde om hofterne mens jeg trængte dybt ind i hende, hun lød til at nyde det SF

Jeg kom kort efter desværre, tog blindfold af hende og spurgte om hun ville sættes fast til korset der stod for enden af rummet, hun var frisk, hvis jeg lovede og slikke hende til en orgasme, hun stod der med armene bundet ud til siderne og spredte ben, lod mig benytte at hun stod der, slikkede hendes bryster og luskede op til et kys som hun gengældte med et dybt tunge kys, slikkede ned af kroppen til hendes våde  fisse som fik en tungetur til hun kom kraftigt, hun rystede af lyst og små skreg.

Løsnede hende og vi indtog sengen sammen lå og sludrede lidt om alt og intet, hun takkede mig for min indsats ved at sutte den stiv igen. satte sig op og sagde kom ud over mine bryster, hun spillede den færdig til jeg sprøjtede sugede den tom og fin og sagde tak.

jeg tog dresset på igen og smuttede. hun var sgu lækker, tror der kommer endnu et besøg hos hende, idet hun var frisk på at iklæde sig latex og starte på korset næste gang SF. 

Skrevet

Hej Latexlover.

Tak for en god beretning.

Hvad måtte du gi for sådan en oplevelse??

Skrevet

Øhh, tænkte OVERSKRIFTEN kunne hjælpe dig?! ;-)

http://www.voksenlisten.dk/joy1879

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.