Hop til indhold

Recommended Posts

Guest TboneDK

Hun tager 2000.- for 30 min. Og tillige kan jeg være i tvivl om det er en kvinde bag annoncen, men høre gerne hvis nogen tager springet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Morisot

Jeg har besøgt studinen for nyligt og kan bekræfte at hun er god nok og det er hende der er på billedet på hendes profil. Hun er ikke bare en virkelig flot pige, men også utrolig sød. Jeg var også lidt usikker på ægtheden (billedet for godt til at være sandt) men jeg blev overbevist om, at hun var god nok efter lidt mail-kommunikation. Jeg var en time hos hende og fik den bedste oplevelse som sex-køber jeg har haft på dansk jord nogensinde. Prisen for en time er 3500 kr . Her står de fleste måske af, men i min verden er hun det værd. Jeg gider simpelthen ikke den masseproduktionen, der foregår på de danske massageklinikker. Skal jeg betale for sex vil jeg have en ekstraordinær oplevelse. Det fik jeg i den grad.

Jeg vil ikke komme med slibrige detaljer som jeg ved mange sikkert hungrer efter. Det nytter ikke at spørge, glem det. Det bliver mellem hende og mig. Jeg tror hun behandler sine kunder meget individuelt og jeg vil ikke skabe nogle forventninger som hun måske ikke kan/vil efterleve i forhold til andre kunder.

Jeg vil spille med åbne kort og sige lige ud, at det her indlæg skriver jeg mest for hendes skyld, nu når der bliver draget tvivl om hendes ægthed (dog absolut ikke noget hun har bedt mig om). Mest af alt er det her en hemmelighed jeg har lyst til at holde for mig selv og det er med en vis betænkelighed jeg måske ender med at sende horder af liderlige mænd efter hende :-). Men jeg har på fornemmelsen, at hun selv screener sine kunder ret kraftigt. Så i skal formentlig tale jeres sag og opføre jer som rigtige gentlemen for overhovedet at komme i betragtning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for det fine indlæg Morisot, men jeg tvivler nu på at der vil komme horder af kunder herfra med den timepris, så du skal nok ikke være så nervøs for din hemmelighed. Bliver spændende og følge tråden og se om andre følger op med indlæg, der måske mere detaljeret kan fortælle hvorfor netop denne pige skulle være så speciel.

Redigeret af Rambuk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tack för ditt inlägg Morisot. Jag ska själv besöka henne för första gången i morgon och jag har också varit i tvivel men känner mig lugnare nu. Återkommer med en rapport

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt studinen for nyligt og kan bekræfte at hun er god nok og det er hende der er på billedet på hendes profil. Hun er ikke bare en virkelig flot pige, men også utrolig sød. Jeg var også lidt usikker på ægtheden (billedet for godt til at være sandt) men jeg blev overbevist om, at hun var god nok efter lidt mail-kommunikation. Jeg var en time hos hende og fik den bedste oplevelse som sex-køber jeg har haft på dansk jord nogensinde. Prisen for en time er 3500 kr . Her står de fleste måske af, men i min verden er hun det værd. Jeg gider simpelthen ikke den masseproduktionen, der foregår på de danske massageklinikker. Skal jeg betale for sex vil jeg have en ekstraordinær oplevelse. Det fik jeg i den grad.

Jeg vil ikke komme med slibrige detaljer som jeg ved mange sikkert hungrer efter. Det nytter ikke at spørge, glem det. Det bliver mellem hende og mig. Jeg tror hun behandler sine kunder meget individuelt og jeg vil ikke skabe nogle forventninger som hun måske ikke kan/vil efterleve i forhold til andre kunder.

Jeg vil spille med åbne kort og sige lige ud, at det her indlæg skriver jeg mest for hendes skyld, nu når der bliver draget tvivl om hendes ægthed (dog absolut ikke noget hun har bedt mig om). Mest af alt er det her en hemmelighed jeg har lyst til at holde for mig selv og det er med en vis betænkelighed jeg måske ender med at sende horder af liderlige mænd efter hende :-). Men jeg har på fornemmelsen, at hun selv screener sine kunder ret kraftigt. Så i skal formentlig tale jeres sag og opføre jer som rigtige gentlemen for overhovedet at komme i betragtning.

Hvordan kan man skrive, at det er hende på billedet, når der ikke er noget billede?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Hvordan kan man skrive, at det er hende på billedet, når der ikke er noget billede?

Det har hun på sin Profil nu:

41171f56d20fbd8857d71b9c3f7ead4615.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Morisot

Jeg har rigtig nok ikke deltaget på dette forum tidligere, men blev opmærksom på denne diskussion da jeg selv søgte noget information på hende i sidste uge. Et beskedent forsøg på at bidrage med lidt relevant information. Det kan man så vælge at tro på eller lade være. Det er for mig ret ligegyldig og diskussionen er lukket for mit vedkommende

Del dette indlæg


Link til indlæg

...... men jeg tvivler nu på at der vil komme horder af kunder herfra med den timepris, så du skal nok ikke være så nervøs for din hemmelighed.

 

Det tror jeg heller ikke. Det er jo tæt på dobbelt op af, hvad selv velrenommerede piger gennemsnitligt tager.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Don75

Jeg har rigtig nok ikke deltaget på dette forum tidligere, men blev opmærksom på denne diskussion da jeg selv søgte noget information på hende i sidste uge. Et beskedent forsøg på at bidrage med lidt relevant information. Det kan man så vælge at tro på eller lade være. Det er for mig ret ligegyldig og diskussionen er lukket for mit vedkommende

 Det lyder mere som et svar fra en fornærmet tøs :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Det lyder mere som et svar fra en fornærmet tøs :smile:

 

Det synes jeg er noget fis at skrive, det er ren spekulation. Jeg læser det overhovedet ikke på den måde.

 

Tak for dit indlæg Morisot.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal vi ikke drive heksejagt på nogle...  men synes også at nogle af Morisots vendinger forekommer tæt på nogle af dem, jeg fik i hendes mail og fra kæresten.

Men læs mellem linierne og drag konklusioner. Hvis vi jagter alle førstegangsindlæg - skræmmer vi jo folk væk. Og vil vil jo mådens gerne havde deres indlæg og erfaringer.

Lad os nu se om der kommer flere indlæg/beretninger fra besøg fra Morisots side  :)  (ud af busken Morisot)

Venter spændt på teknonoms beretning.

 

Glæder mig til studinebaben sætter priserne lidt ned - som X skriver er det jo praktisktalt dobbelt op på de øvrige piger...

 

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Det lyder mere som et svar fra en fornærmet tøs :smile:

 

Hvordan synes du selv du lyder (svar helst ikke, det kan næsten kun grøe det værre)?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Hun tager 4000 for en time.. Og du tog 3 ?!

C'mon det er jo et lidt latterligt indlæg, uden noget indhold og substans .. Lyder en kende opdigtet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er alle pengene værd var der i tre timer vil ikke sige had jeg gav men har ikke fortrudt

Tjaaa ville da ønske du ville skrive om du har betalt 6 - 8 eller 10 kilo så jeg vidste om jeg skulle smile til dig eller af dig  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej mænd!

Jeg har nu fulgt med i debatten om mig, og synes det er ret spændende at se hvad I går og tænker ;) Der er endnu en tråd om mig, hvor jeg lige tilføjer denne tekst også. Mange af jer er i tvivl om jeg er ægte, og det er der ikke noget at sige til, når der er så mange fakes derude. Jeg ville gerne overbevise jer om at jeg findes, men jeg kan heller ikke gøre andet end at fortælle jer, at det bund ærligt er mig på billedet. 

Dem jeg har haft besøg af, får jeg en mail tilbage fra senere på dagen, om hvor fantastisk et møde det har været, at de håber at se mig igen, og at det var over al forventning. Det er sådan anmeldelserne lyder, og så kan I tro det eller lade være. Faktum er, at jeg er anderledes end alt andet man kan finde i denne branche. Hvad jeg tilbyder står i min profil, så det vil jeg ikke komme ind på her, men ud over det og mit kønne udseende, er jeg også meget nærværende og intens under mødet. Det er jo trods alt to mennesker der hygger sig sammen for en stund, og det er vigtigt for mig at have mig selv 100% med i det, og oprigtigt kan sige at jeg har nydt den time (evt) vi har brugt sammen. Jeg har kun én aftale om dagen, for det er ikke et bordel. Alt dette er grund til den pris jeg har sat. DEN ER IKKE TIL FORHANDLING, for jeg (og mine stamkunder, de efterhånden alle er) ved jeg er det værd. I kan sagtens finde noget billigere, ingen tvivl om det, men oplevelsen vil højst sandsynligt også matche prisen. Hvis I vil bruge 1000-2000 på et møde er det helt fint, så kan I bare smutte ned til polakken nede på gaden ;)

Jeg er ikke interesseret i en diskussion mht. om I mener mine grundlag for prisen er fair eller ej, så det kan I godt glemme. Jeg vil med dette oplæg bare gøre opmærksom på at jeg er ægte, og give en kort forklaring på hvad I efter min observering er i tvivl om og sætter spørgsmålstegn til. 

Afslutningsvist vil jeg lige understrege at "min ven" er min ven, og ikke en kæreste. Han er der for min sikkerheds skyld, og for at tage sig af det administrative, når jeg har sendt dem videre til ham, som er seriøse nok til at jeg vil mødes med dem. Ydermere ved jeg ikke hvem jhdk er eller hvad han evt. skulle have lavet med mig mens jeg sov, for jeg har endnu ikke haft besøg af nogen i 3 timer. Dette er muligt, men kun med dem jeg har mødt en gang før, så man har lært hinanden en smule at kende inden, og ved der er kemi nok til at man kan bruge 3 timer sammen med andet end "bare" sex. 

 

Håber det var svar nok, ellers er I velkomne til at stille flere RELEVANTE spørgsmål, og i en pæn tone tak - andet vil jeg ikke bruge min tid på at besvare. 

 

Studinebaben.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...