Hop til indhold

Lara i Frederiksberg - ADVARSEL

Featured Replies

Skrevet

Que ?

Skrevet

Que ?

Jeg tror måske at The Deep har skrevet denne "anmeldelse" efter en lang nat eller på et offentligt sted. Det ser ud til at have været noget der skulle overstås meget hurtigt. Indsæt din egen vittighed her. :)
Skrevet

the deep skal nok tjekke syn ;) Det er bestemt hende som på billeder ( men det er nok ikke de nyeste bileder da hun har ikke længere flat maven ;) ) servicen var squ profesionalt ( 1h inclusiv superfranch ) og hun kan sutte så englene synger for en... skal forbi igen helt sikert :) go Søndag

Skrevet

Que ?

Anmelderen har besøgt flere forskellige piger på samme adresse. Den aktuelle pige ser ikke helt ud som på billederne. Han synes alle pigerne på adressen har været dårlige, så han er hver gang gået igen (altså må han med "dårlig" mene at de ikke ser ud som han forventer). En undtagelse fra reglen har været Vivien. Om han rent faktisk blev, og hvilken service han i givet fald fik, vides ikke?

The Deep behersker ikke skriftsproget til perfektion, men med lidt umage kan man sagtens forstå det han skriver.

Skrevet

Jeg forstår anmeldelsen helt som Bebop :-)

Og anmeldelsen er fin for mig. Jeg har forstået budskabet :-)

Venligst

French

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.