Hop til indhold
The Deep

Lara i Frederiksberg - ADVARSEL

Recommended Posts

Que ?

Jeg tror måske at The Deep har skrevet denne "anmeldelse" efter en lang nat eller på et offentligt sted. Det ser ud til at have været noget der skulle overstås meget hurtigt. Indsæt din egen vittighed her. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

the deep skal nok tjekke syn ;) Det er bestemt hende som på billeder ( men det er nok ikke de nyeste bileder da hun har ikke længere flat maven ;) ) servicen var squ profesionalt ( 1h inclusiv superfranch ) og hun kan sutte så englene synger for en... skal forbi igen helt sikert :) go Søndag

Del dette indlæg

Link til indlæg

Que ?

Anmelderen har besøgt flere forskellige piger på samme adresse. Den aktuelle pige ser ikke helt ud som på billederne. Han synes alle pigerne på adressen har været dårlige, så han er hver gang gået igen (altså må han med "dårlig" mene at de ikke ser ud som han forventer). En undtagelse fra reglen har været Vivien. Om han rent faktisk blev, og hvilken service han i givet fald fik, vides ikke?

The Deep behersker ikke skriftsproget til perfektion, men med lidt umage kan man sagtens forstå det han skriver.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår anmeldelsen helt som Bebop :-)

Og anmeldelsen er fin for mig. Jeg har forstået budskabet :-)

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...