Hop til indhold

Oralsex. Hvad kan man få af sygdomme?

Featured Replies

Skrevet

Jeg må lige have det skåret ud i pap. Jeg dyrker altid oralsex både giver og modtager, med de glædespiger jeg besøger.

Jeg har lige fået taget en test og der er heldigvis ikke dukket noget op(endnu). Så den er ren. Men hvordan er det med de gængse kønssygdomme og vira feks Hiv, ift oralsex? Er kondomsex som udgangspunkt smittefrit, eller med meget lav risiko?

Hvad var det nu sandsynlighederne er for de forskellige kønssygdomme og hiv, ift oralsex vaginalt og ikke analt? Hvad vil i tro jeg før eller siden får, når jeg har 15-20 partnere på et år, der alle får og giver oralsex til mig? Altså alt det der ikke kan ses, kan jeg se noget som helst sygdomsudbrud stopper jeg selvklart akten.

Jeg vil bare gerne forberede mig, når de første sygdomme formentligt dukker op.

Skrevet
"Jeg vil bare gerne forberede mig, når de første sygdomme formentligt dukker op."

Hvis du allerede har besluttet dig for at blive syg, så gør du det helt sikkert også. Jeg vil foreslå dig at vælge mellem følgende to muligheder:

1. Lad være med at involvere dig i oralsex uden gummi. Bekymringerne overstiger glæden anyway. Få en dejlig sutter med gummi og nyd livet.

2. Få en guffer uden gummi i ny og næ. Vid der er en risiko og lad dig teste ofte, men lad ellers være med at bekymre dig og nyd livet.

Hvis du vil have lidt mere info om risiko og hvilke sygdomme man kan fange findes der adskillige tråde om emnet herinde. F.eks.

Bare for at tage de allernyeste tråde om emnet ;)

Så er der også lidt læsestof til weekenden. Og husk så: Tag en beslutning, lad være med at bekymre dig og nyd livet! Livet er sgu for kort til at gå og bekymre sig! :D

Alt godt fra knaldeaben

Redigeret af Gæst

Skrevet

3. Nyd oralsex uden gummi. Hvis du skulle vaere saa uheldig at faa en sygdom, gaa til laegen og bliv helbredt

Skrevet
  • Author

Altså jeg mærker ikke meget med gummi, så alt jeg kan få uden er klart at foretrække.

Jeg fortsætter, indtil jeg får noget og så må jeg tage den derfra.

Skrevet

Altså jeg mærker ikke meget med gummi, så alt jeg kan få uden er klart at foretrække.

Jeg fortsætter, indtil jeg får noget og så må jeg tage den derfra.

Fascinerende taktik.

At insistere på at blive smittet og først gøre noget ved det efterfølgende.

Hvorfor stoppe når du først er blevet helbredt efter din første smitte?

Risikoen for at blive smittet anden gang er jo ikke større end første gang?

Blot nysgerrig over din motivation for at vælge tilgangen om først at stoppe når du er blevet smittet. Jeg forstår ikke logikken.

Skrevet
  • Author

Fascinerende taktik.

At insistere på at blive smittet og først gøre noget ved det efterfølgende.

Hvorfor stoppe når du først er blevet helbredt efter din første smitte?

Risikoen for at blive smittet anden gang er jo ikke større end første gang?

Blot nysgerrig over din motivation for at vælge tilgangen om først at stoppe når du er blevet smittet. Jeg forstår ikke logikken.

Alternativet er at dyrke alle former for sex beskyttet, modtage oralsex med gummi, og så ikke give oralsex på nogen måde.

Jeg mærker i forvejen ret lidt med kondom, så kan jeg lige så godt droppe betalingssex.

Det er risikoen jeg fisker efter. Jeg hopper ud i det hver gang, uden at have en ide om risikoen for at få en ekstra gave af glædespigen.

Jeg insisterer jo ikke på at blive smittet vel? Jeg tager chancen, det er ikke det samme. Jeg søger det ikke aktivt sygdommene, og undgår dem hvis jeg kan, men jeg kan jo ikke vide noget uden at se hendes sygdomstest(hvilket burde være obligatorisk for sex-salg).

Skrevet

Umiddelbart vil jeg foreslå at gøre 2 ting.

1) læs noget omkring kønssygdomme, smittefare, udbredelse m.v.

2) Forhold dig herefter til dit angst niveau, og indret din adfærd herefter

Lider man at ekstrem højde skræk, så lad være med at klattre op på en fodskammel. At naboen smilende fortæller  at ingen er døde af at skvatte ned fra en fodskamlen, fjerner ikke angsten.

Sex skal gerne være en nydelse, hvor man ikke føler, at man gør det med livet som indsats, hvorfor det er vigtigt at forholde til til både 1 og 2.

Skrevet

Nemlig Bluejacket

Hvis man mener sandsynligheden for at blive kørt over er for stor, ved at gå over vejen, skal man lade være. Det er bare noget rigtigt skidt hvis supermarkedet ligger på den anden side af vejen. Sådan er hele livet indrettet.

Nogle siger det er så farligt at leve, man på et eller andet tidspunkt dør af det. :-P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.