Hop til indhold

Lotte i Vejle?

Featured Replies

Skrevet

det er flere år siden jeg besøgte lotte dengang var hun i kolding og da var det en ok oplevelse. 

Redigeret af knallert

Skrevet

Hun er ok men hendes alder er 50+

Skrevet

Har os besøgt hende, til noger lala dominans, hun er sq hot nok af en på 50+ og suttede fandme os godt...

Skrevet
  • Author

Ok, tak for svar. Går nu nok efter en på 40 eller lidt under, så vil søge videre lidt. Men pæne ord om hende ellers!

Skrevet

Jeg har også haft æren af besøge lotte for et år tilbage og kan godt om hende billeder passer ikke lige så godt mn hun ligner det godt nok. og der må jeg squ sige hun var skide fræk

Jeg havde en LANG time med hende hun gik ikke så meget op i tiden for jeg tro kunne godt lide det vi lavedel lidt dominans og der var hun skide fræk..

Skrevet

Jeg var der for et par mdr. siden.

Billederne passe på ingen måde - men,vil dog sige det var en ok oplevelse,stedet er nemt at finde ved vejle c,og er ok diskret.

jeg havde en time med lidt "la la" dominans,det var ok,og meget pirrende, Hele seancen blev lige dæmpet meget da hendes privat tlf. ringede ! og blev ved!

til sidst spurgte hun om det var ok hun lige ringede op og besvarede!!

Øh..jo,gør du da bare det :eek:

men alt i alt,er ok oplevelse med lidt skrammer i lakken...

Rideelsker.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.