Plaskeren 3711 Skrevet 7. Juni, 2014 Jamen jeg har de sidste dage hvor det har været varmt leget fugleskræmsel Mine svaler har overtaget garagen men nu er deres unger fra sidste år i gang med at finde sig et sted til deres rede, men jeg nægter at det skal være oven på min soveværelses skab eller i mit køkken eller i min gang, hvor dørene jo står åbne her i varmen, så når der er lidt for meget pip i den ene ende af huset så er det med at komme derud og jage dem ud før de kommer for godt i gang.....at de så skælder en hæder og ære ud et par meter udenfor imens de laver jagerfly angreb på en, er så en anden ting Undskyld, men har du ikke et par slaver der mangler noget at give sig til? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 7. Juni, 2014 her er så mine 2 hobbyes. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 7. Juni, 2014 Knallert maler du kæder og gamle udstødninger røde ? jeg er filatelist fordi jeg elsker at slikke så graver jeg en del huller og dækker dem til tit saver jeg den gren over jeg sidder på og det medfører så at jeg kommer en del i kontant med søde piger i hvide uniformer men min mytomani kan ingen ta' fra mig kunne godt bruge en smuk ung enlig mor lige nu til at puttekramme med er helt vild med bryster, numser og smukke kvinder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spice 211 Skrevet 7. Juni, 2014 Jeg læser en del. Og så træner jeg; Jeg cykler, svømmer og går på gym. Har på gamle dage startet med skier og kite surfing. Jeg rejser både nær og fjern, når jeg har tid og penge. Interesseret i naturen på nye steder, seværdigheder og historie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 7. Juni, 2014 (edited) Lige nu jagter jeg loppe fund i stor stil. Specielt samler jeg gamle minde og reklame platter. Gerne bryggeri platter. Der ud over samler jeg på kogebøger. Med disse interesser følger selvfølgelig også en stor interesse for at læse om dette. Så har jeg alle mine hunde som der går en del tid med. Og et ganske veludviklet shoppe gen der skal vedligeholdes. Årets nyhed er et drivhus som jeg gerne ligger og roder i og omkring med røven bar på disse skønne sommerdage. Redigeret 7. Juni, 2014 af Sisse 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 622 Skrevet 7. Juni, 2014 Åhhh jamen jeg bedriver tiden med at sætte mig ned i den lille motorbåd , sejle ud enten med en kande kaffe , eller for at fiske lidt . Ellers så nyder jeg at løbe lidt rundt i haven, læse lidt bøger og høre en masse musik *S* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 7. Juni, 2014 Lige nu jagter jeg loppe fund i stor stil. Specielt samler jeg gamle minde og reklame platter. Gerne bryggeri platter. Der ud over samler jeg på kogebøger. Med disse interesser følger selvfølgelig også en stor interesse for at læse om dette. Så har jeg alle mine hunde som der går en del tid med. Og et ganske veludviklet shoppe gen der skal vedligeholdes. Årets nyhed er et drivhus som jeg gerne ligger og roder i og omkring med røven bar på disse skønne sommerdage. Jeg har grønne fingre. Hvis du har røven bar :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 7. Juni, 2014 Jeg samler på gode oplevelser. Har i dag været på havne- og kanalrundfart (hmmm) i København. Efterfølgende tog i Zoo for at spise frokost og hilse på mine fætre og kusiner. I morgen tager jeg i Tivoli. Har årskort til Tivoli, Zoo og Kanalrundfarten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest thaihaj Skrevet 7. Juni, 2014 Krølle Bølle sagde den 07 Jun 2014 - 8:09 PM: Har årskort til Tivoli, Zoo og Kanalrundfarten. Så hellere en analrundfart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 7. Juni, 2014 Har tilbragt dagen med en rundtur i Syd- og Sønderjylland. Først på tværs til vestkysten og Øerne. Derefter via Tønder langs grænsen og Flensborg Fjord til Als og til slut over vandet hjem igen. Hele turen i 1.500 - 3.000 fods højde. Mæt af de mange smukke synsindtryk er det nu tid til en spændende krimi på NDR3 med tillæg af en tournedos med salat og friske grøntsager. Nå ja, jeg har så også revet hovedet af en Ripasso Venete Terre. Perfekt dag. :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 7. Juni, 2014 Så hellere en analrundfart Det er bare så mørkt. Man ser jo intet. Ha - ha. Skal det være med de hvide eller blå både?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 7. Juni, 2014 (edited) ups jeg glemte helt at jeg prøver at blive et bedre menneske Redigeret 7. Juni, 2014 af HappyHippo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 7. Juni, 2014 (edited) Årets nyhed er et drivhus som jeg gerne ligger og roder i og omkring med røven bar på disse skønne sommerdage. Øhh, gider du præcisere. Ellers vil jeg gerne uddybe. Med stort U :D Redigeret 7. Juni, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 8. Juni, 2014 jeg bruger primært min tid i haven så snart solen skinner.... hvis jeg er hjemme mens den gør det hvis ikke - så læser jeg.... og hvis jeg er træt.. så netflixer jeg den til jeg falder i søvn jeg ELSKER at lave mad... så pt står den på en masse eksperimenter med grill mad og amerikanske sidedishes .... og alle de minutter der måtte være mellem jeg gør det, der nusser jeg og knuselsker mine skønne dejlige kæledyr.... og hvis jeg ligger og læser - så knuselsker jeg dem samtidig og hyggeputter med dem på gulvet, i sofaen eller sengen... alt efter hvor jeg lige landede da der var en der krævede kæl og så sørger jeg for at gå til så mange af de lokale eller semilokale arrangementer rundt omkring... jeg nyder at komme ud og se ting jeg ikke har oplevet før det er altid super hygsomt 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 8. Juni, 2014 (edited) mangler bare at betale afgift så er jeg klar til sommeren. Redigeret 8. Juni, 2014 af knallert 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tommyboy 40 Skrevet 19. Juni, 2014 Jag har mellan 180 och 200 resdagar om året i min anställning. Jag har även 2 fastigheter i Sverige och ett hus i Thailand. Detta tar det mesta av min tid, men kvalitetstid för mig är matlagning, trädgården och renovering av äldre amerikanska motorer och växellådor. Ha en skön midsommar. Take care and have fun Tommyboy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spice 211 Skrevet 20. Juni, 2014 Jag har mellan 180 och 200 resdagar om året i min anställning. Jag har även 2 fastigheter i Sverige och ett hus i Thailand. Detta tar det mesta av min tid, men kvalitetstid för mig är matlagning, trädgården och renovering av äldre amerikanska motorer och växellådor. Ha en skön midsommar. Take care and have fun Tommyboy Okay . . . men vad gör du på fritiden . . .? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 20. Juni, 2014 Roder med gamle motorcykler, eller står i vand til røven og fisker. Sejler eventuelt en tur på fjorden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
siddharta 599 Skrevet 20. Juni, 2014 Roder med gamle motorcykler, eller står i vand til røven og fisker. Sejler eventuelt en tur på fjorden. Jeg gætter på Nimbus.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juni, 2014 mangler bare at betale afgift så er jeg klar til sommeren. Og det er så der Line skal have sin sommertur... Mmm glæder mig hihi... Kram knus til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 20. Juni, 2014 (edited) Prøver at sætte et hus fra 1850 i nutidig stand, med bæredygtige løsninger,linolie og gammeldags trætjære etc. Fylde vindueskarmene med flasker fyldt med sommerens snaps og urter. De SKAL nydes i løbet af vinteren - Flotte farver. Planlægge besøg hos GP'ere i løbet af sommeren Redigeret 20. Juni, 2014 af an2n 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juni, 2014 Jeg nyder, naturen , gerne i havet og gerne nøgen, sejle når jeg får mulighed, rode i blomster, live musik rundt i landet hver sommer ( grøn koncert, rub, festivaler osv) , mit skønne hjem, læse hvis jeg ikke falder i søvn, rejse, min skønne familie, venner og kæreste... Og ellers svømme, løbe, gå ture, spise mad jeg ikke selv har lavet, oftes gourmet , og nu på lørdag vorebasse marked hyyyygeligt... Alt krydret med grin hygge rødvin/ kold fadøl og MASSER af skønne mennesker jeg elsker... God sommer til jer alle . Knus knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 21. Juni, 2014 Jeg er en foto nørd, elsker at kombinere min hobby nr.1 med natur oplevelser, rejser , hyggelige stunder med venner og familie og bare det at møde nye mennesker. Derudover er jeg vild med høre blues musik Madlavning, huslige sysler osv. står meget langt nede på listen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 21. Juni, 2014 jeg kan se der er flere som roder med MC'er, er der nogen som vil rode med min Jeg vil også gerne have bygget en custom bike på et tidspunkt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 21. Juni, 2014 Jeg gætter på Nimbus.... Nej Sid, det er noget mere eksklusivt end det. Faktisk ville det kunne afsløre min identitet hvis jeg skrev hvad det er. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg