Hop til indhold
Guest TboneDK

Ung, smuk og meget sexet studine i København

Recommended Posts

2000.- for ½ time??!

 

 

Host, Host står der Rockefeller på ryggen af os? :eek: :eek: :eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Hva så Bone - har du været der  :P  :P

 

Dressmann

 Er lidt i tvivl om ægtheden, og min "radar" plejer ikke at tage fejl (selvom jeg da gerne vil modbevises?!)

... Desuden er priserne NOGET høje ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

... Desuden er priserne NOGET høje ... 

 

Jep, hendes slanke figur skyldes ikke fittness, men sult :D :D :D.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej mænd!

Jeg har nu fulgt med i debatten om mig, og synes det er ret spændende at se hvad I går og tænker ;) Der er endnu en tråd om mig, hvor jeg lige tilføjer denne tekst også. Mange af jer er i tvivl om jeg er ægte, og det er der ikke noget at sige til, når der er så mange fakes derude. Jeg ville gerne overbevise jer om at jeg findes, men jeg kan heller ikke gøre andet end at fortælle jer, at det bund ærligt er mig på billedet.

Dem jeg har haft besøg af, får jeg en mail tilbage fra senere på dagen, om hvor fantastisk et møde det har været, at de håber at se mig igen, og at det var over al forventning. Det er sådan anmeldelserne lyder, og så kan I tro det eller lade være. Faktum er, at jeg er anderledes end alt andet man kan finde i denne branche. Hvad jeg tilbyder står i min profil, så det vil jeg ikke komme ind på her, men ud over det og mit kønne udseende, er jeg også meget nærværende og intens under mødet. Det er jo trods alt to mennesker der hygger sig sammen for en stund, og det er vigtigt for mig at have mig selv 100% med i det, og oprigtigt kan sige at jeg har nydt den time (evt) vi har brugt sammen. Jeg har kun én aftale om dagen, for det er ikke et bordel. Alt dette er grund til den pris jeg har sat. DEN ER IKKE TIL FORHANDLING, for jeg (og mine stamkunder, de efterhånden alle er) ved jeg er det værd. I kan sagtens finde noget billigere, ingen tvivl om det, men oplevelsen vil højst sandsynligt også matche prisen. Hvis I vil bruge 1000-2000 på et møde er det helt fint, så kan I bare smutte ned til polakken nede på gaden ;)

Jeg er ikke interesseret i en diskussion mht. om I mener mine grundlag for prisen er fair eller ej, så det kan I godt glemme. Jeg vil med dette oplæg bare gøre opmærksom på at jeg er ægte, og give en kort forklaring på hvad I efter min observering er i tvivl om og sætter spørgsmålstegn til. 

Afsluttende vil jeg lige understrege at "min ven" er min ven, og ikke en kæreste. Han er der for min sikkerheds skyld, og for at tage sig af det administrative, når jeg har sendt dem videre til ham, som er seriøse nok til at jeg vil mødes med dem. 

Studinebaben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Studinebabe.

 

Først velkommen her til siden. Nu ved vi, at du er ægte.

Dernæst synes jeg det er fint, at du trækker dine præmisser og forretningspolitik op. Du forhandler bl.a. ikke priser. Det er fair nok, for det gør jeg heller ikke. Så vi ses næppe.

Det skal dog ikke hindre mig i at ønske dig al mulig held og lykke i branchen.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep, hendes slanke figur skyldes ikke fittness, men sult :D :D :D.

 

Jeg vil lige indskyde at min figur skyldes gode gener og træning, og så absolut ikke sult. Jeg har en sund krop med trænede og tonede muskler. Det ville jeg ikke have, hvis jeg sultede mig selv ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...