saccy 60 Skrevet 6. Juni, 2014 Hej, der der nogen der kender noget til hende her? Hun ser fandme godt nok sprød ud http://spor6.dk/sexannoncer/kom-og-leg-med-en-fraek-langbenet-skoenhed/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigsize 48 Skrevet 8. Juni, 2014 Har desværre besøgt hende og ikke et besøg som er det værd... men en time pris på 2500KR som er dobbelt så dyr end andre piger og nogle endda få 2 timer for en time også danske så regner man noget for pengene... men det er som om at hun bare vil have pengene også skal du ud af døren hurtigst muligt... ikke den mest skarpeste kniv i skuffen og virkede halv irriteret ved ikke om det var mig eller pga af noget andet... af de piger jeg har besøgt i området er hun ikke det værd ikke for de penge... for hun er egentlig mega hot med alle de tattoveringer men desværre endnu end dansk pige som tror bare fordi de er danske at de kan skrue prisen i vejret forhold til andre også yde en dårligere service 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
saccy 60 Skrevet 8. Juni, 2014 Hun er røv hot... Men tak for svaret, hopper over hende.... Go pinse! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tattoo Silke 13 Skrevet 20. Maj, 2015 (edited) Synes man skal lade være med at dømme mig ud fra hvad en dårlig kunde har skrevet for et år siden;) jeg har ikke travlt med at få folk ud af døren medmindre de ikke opfører sig ordentligt;) Redigeret 20. Maj, 2015 af Tattoo Silke 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheCaptain 322 Skrevet 20. Maj, 2015 (edited) Jeg har selv besøgt Silke sidste år, og jeg havde altså en super oplevelse, eneste grund til jeg ikke er kommet igen er distancen!Bor nær Århus så det er noget af en kørertur desværre! Redigeret 20. Maj, 2015 af TheCaptain 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tattoo Silke 13 Skrevet 20. Maj, 2015 (edited) tak for positiv respons kaptajn Redigeret 20. Maj, 2015 af Tattoo Silke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frækodensefyr 7 Skrevet 21. Maj, 2015 Jeg har idag besøgt skønne Silketattoo. Fed oplevelse med meget høj gentagelses værdi!Efter lidt mail frem og tilbage aftalte vi at mødes privat hos hende. Fin lejlighed i boligkvarter - passede mig glimrende. Ringede på og blev lukket ind - første tanke var "Wow hun er høj!" Og derefter kunne jeg nyde hendes skønne lækre krop og tatoveringer. Hun er velskabt, og med en krop der sidder lige i skabet og et par bryster der er både store og flotte !Jeg afregner (1000kr for 30 min) og låner et hurtigt bad og vi går ind i soveværelset - og hun starter med at tage min pik i munden og sutter lidt, hvorefter hun ligger sig ind over mig i en fræk 69'er. Fantastisk velsmagende og lækker (begge huller). Vi kommer et kondom på, og vi hygger i missionær og doggy, hvor jeg til sidst sprøjter ud over hendes bryster. Kan varmt anbefales, og der bliver ikke kigget på klokken. Lidt small talk efterfølgende blev der også tid til, og hun er meget nem og snakke med. Stedet 9/10Pigen 10/10Sex 8/10 enteste minus, var nok at der var for få støn fra hende, men det kan være det kommer næste gang - for der bliver helt sikkert en næste gang ! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tattoo Silke 13 Skrevet 21. Maj, 2015 (edited) Redigeret 21. Maj, 2015 af Tattoo Silke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg