Hop til indhold
Pite

Blev lige så glad

Recommended Posts

Jeg kan fortælle jer at jeg ikke er fake.!!

Vedr. mine fotos, så er det ganske rigtigt at der de første 2 dage var et produktfoto af en model i en kjole som jeg selv ejer.(man kan ikke oprette en profil uden at skulle uploade et foto) 

Efterfølgende fik jeg taget fotos af mig selv, som så ligger på min profil nu..

Vedr. billedet af ophængsmanchetterne, så er det et af de "værktøjer" jeg er i besiddelse af, og at fotoet er taget fra den shop hvor jeg har købt dem, er der vel ikke noget galt i.? Man har vel osse lov til at have fotos af piske og lign.

Vedr mine priser, ja, så ved jeg hvad jeg er værd, og hvis nogen syntes jeg er for dyr, så find en "Domina" der kan tjatte lidt til jer med en billig zado pisk af imiteret læder....

Jeg har invisteret i electro, div butplugs i bla. stål, jeg har forskellige analkroge i stål, sounds og meget meget mere..

Jeg har for over 10.000 kr legetøj til mine dejlige slaver, så jeg står ikke og tjatter lidt med en imiteret pisk, og bla.derfor, er jeg ikke billig til salg.

Det er jo forøvrigt osse ganske frivilligt at besøge mig, så passer prisen dig ikke, så find en anden..

Vh. Didi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Didi, det er i strid med ophavsretten at bruge andres billeder uden skriftlig tilladelse. Man får også rigtig dårlig feedback på det. Hvis du virkelig ville, kunne du have uploaded en "billede kommer snart" placeholder.

Jeg er selv semiprof pigefotograf og jeg ved hvor stort et problem det er - det er dårlig stil :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Take a break.....

Jeg havde lige oprettet min profil, og det var første gang jeg prøvede det..

Er der nogen skade sket.?

Hvor mange har egentligt set det billede.?

Det foto jeg satte på, var et produktfoto af en KJOLE, som jeg havde købt på en webshop, og 2 dage efter kom der så fotos på af mig selv...

Og så tror jeg ikke der kan koges mere suppe på det emne..!

Vh. Didi.

Redigeret af Didi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jojo, men i en tænkt situation. Jeg kender en fotograf, der vandt en sag om uberettiget brug af hans billede. Når man ikke selv har ophavsretten, så må man altså ikke bruge billedet hverken til privat eller forretningsformål. Der er en generel retspraksis for erstatningen på mellem 2000 og 3000 kr. plus eventuelle tab i fortjeneste.

Jeg siger ikke at det nogensinde ville komme dertil, og slet ikke fordi du kun har brugt billedet i en dag eller to ...men gjorde du de potentielle kunder opmærksomme på at det var et modelbillede? Det er dér, jeg gerne vil hen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ud over det er ulovlig, at bruge andres billeder, for det mig til, at tænke er der mere der ikke stemmer.

Selv om man har udstyr til 10000 kr er det ikke meget i SM verden, men mere væsentligt, forstår kvinden, at bruge det, så rollen som Domina bliver reel og seriøs.

Har desværre oplevet en del kvinder der tror de er en Domina, fordi de har købt noget SM udstyr.

Og så er det heller ikke seriøs, at havde link på sin profil, der ikke virker.

Pite

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak skal du ha, nylonlover

Jeg ER en erfaren Domina, men bare ikke særlig erfaren indenfor "profil-opbygning" chat osv...

Jeg har bevæget mig rundt i det dunkle univers i mange år, men det har dog været i "private gemakker"

Det med at annoncering, chat, osv. er rimeligt nyt for mig.. men det kommer stille og roligt, og man lære jo af sine fejl.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...