Hop til indhold
Guest Nybegynder Djurs

Fattig studine 23 yder oralsex (fra annoncelight)

Recommended Posts

Guest Nybegynder Djurs

Jeg har besøgt pigen . Og her er en ægte profil som ikke lover for meget, alder passer, billeder er 100% ægte og pigen er rigtig sød og imødekommende.

Jeg er selv nybegynder ud i købesex, så jeg er nok lidt forsigtig, men fik mig da taget sammen til at kontakte pigen, hvilket jeg aldrig vil fortryde.

Hun er fra mit eget lokal område, så det lykkedes at få en aftale i stand ret hurtigt efter lidt skriveri over sms og mail,jeg ville gerne have god tid, så vi lavede en aftale om ydelser og pris for en time...... en pris man nok ikke finder meget bedre andre steder. og jeg blev inviteret ud til hendes privat adresse, hvor vi kunne være . Døren blev åbnet af en smilende og naturlig pige som bød indenfor, hvorefter vi satte os i hendes sofa og hun bød på en forfriskning, der snakkede vi lidt og kom hurtigt på bølgelængde, efterfølgende hyggede vi os i sengen den aftalte tid...... MINDST...... jeg må sige, der blev ikke kigget på klokken, der efter lidt snak igen inden jeg tog hjem igen med en dejlig oplevelse.Jeg ved allerede hvor jeg skal hen næste gang, også lidt om hvornår..... jeg har nemlig fået lov at komme igen.

Hendes annonce lover intet som ikke passer, hun sutter som en drøm, er naturlig , sød og imødekommende, alt hun tilbyder foregår uden hun tager bukserne af, der er hendes grænse, men hun giver alligevel en super service (husk at tilkøbe kys og kram det er hun også rigtigt god til)

Besøger du denne pige, så vær god ved hende og respekter hende, det fortjener hun SÅ meget

god fornøjelse

Nybegynderen fra Djursland

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest thaihaj
Nybegynder Djurs sagde den 06 Jun 2014 - 08:31 AM:

, alt hun tilbyder foregår uden hun tager bukserne af, der er hendes grænse, men hun giver alligevel en super service (husk at tilkøbe kys og kram det er hun også rigtigt god til)

???? Sex med tøjet på. Spændende :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ok tak Hr. Jensen.

Hun har før været omtalt herinde.

Kan huske de der grønne negle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nybegynder Djurs

???? Sex med tøjet på. Spændende :-P

ja thaihaj, det kan faktisk godt være rigtig spændende, når hun er god til det med munden.

Det er dog tilladt at du tager dine bukser af...... så er det lidt lettere for hende at komme til .

Hilsen nybegynderen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Lyder som en helt igennem dejlig oplevelse, og jeg kan bestemt nikke genkendende til at hun er sød og venlig og meget imødekommende.

Det er >denne tråd hun har været omtalt i.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi hende i sidste uge og fik et super godt BJ i naturen.

Hun kan bare sutte pik, både blidt og hårdt. Hun gagger for hårdt, så hun er lige ved at kaste op :eek:

Skød hele ladning af i munden på hende som aftalt, desværre spytter hun ud (Det er altså en kende mere frækt når det sluges)

Eneste minus er at hun er lidt buttet.

Hun sendte mig to fine billeder af hende inden vores møde, men det er ikke helt nye billeder, der er vist røget en 15-20 kg på efterfølgende.

BJ var dog i særklasse godt og jeg overvejer at besøge hende igen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var meget tændt på at møde denne spændende pige , og skrev derfor til hende. Fik hurtig kontakt og vi skrev frem og tilbage for at finde ud af hvordan , hvor osv.

1 gang vi så har en aftale brænder hun mig af. Det kan ske pga dårlig bookning, jeg kunne måske have gjodt noget forkert, en mail kunne være gået tabt, overset  osv . Så vi finder en ny dag..

Vi har aftalt et neutralt sted i århus.

Da jeg sidder i bilen på vej ud til stedet får jeg en laaang mail fra hende om at hun pludeselig ikke kan og vil komme, det viser sig at det er hendes fyr jeg har siddet og skrevet frækt med, og det som jeg har aftalt med ham vil hun ikke...

gad vide om de fotos af hende, som der er sendt heller ikke er hende så?

Jeg spørg så om jeg må komme til hende ?

Og har så intet hørt siden :-(

Så intet blow til mig . øv og spild af tid...............

Del dette indlæg

Link til indlæg

Syntes det lyder mystisk , har lavet aftale med hende var meget nemt og hun sutter altså bare godt !!!

Hun fortalte at hun var kørt forgæves nogle gange og det jo træls for os der kan overholde en aftale.

Hvordan ved du det er fyren/manden du har mail med + og måske du har spurt efter noget som hun ikke vil

det jo en god ide at læse hele annoncen :mad:  :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved at det er kæresten jeg har skrevet med , fordi hun selv skrev det da hun aflyste.

Og jeg har været meget klar i mine mails om ønsker, og de er blevet bekræftet med et "ja gerne" osv, og  andre positive udtryk for mine ønsker. Men som sagt så har det været fyren der havde sagt ja på pigens vegne, uden hun vidst noget om det = ham man sidder og skriver med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...