Hop til indhold
Guest Nybegynder Djurs

Fattig studine 23 yder oralsex (fra annoncelight)

Recommended Posts

Guest Nybegynder Djurs

Jeg har besøgt pigen . Og her er en ægte profil som ikke lover for meget, alder passer, billeder er 100% ægte og pigen er rigtig sød og imødekommende.

Jeg er selv nybegynder ud i købesex, så jeg er nok lidt forsigtig, men fik mig da taget sammen til at kontakte pigen, hvilket jeg aldrig vil fortryde.

Hun er fra mit eget lokal område, så det lykkedes at få en aftale i stand ret hurtigt efter lidt skriveri over sms og mail,jeg ville gerne have god tid, så vi lavede en aftale om ydelser og pris for en time...... en pris man nok ikke finder meget bedre andre steder. og jeg blev inviteret ud til hendes privat adresse, hvor vi kunne være . Døren blev åbnet af en smilende og naturlig pige som bød indenfor, hvorefter vi satte os i hendes sofa og hun bød på en forfriskning, der snakkede vi lidt og kom hurtigt på bølgelængde, efterfølgende hyggede vi os i sengen den aftalte tid...... MINDST...... jeg må sige, der blev ikke kigget på klokken, der efter lidt snak igen inden jeg tog hjem igen med en dejlig oplevelse.Jeg ved allerede hvor jeg skal hen næste gang, også lidt om hvornår..... jeg har nemlig fået lov at komme igen.

Hendes annonce lover intet som ikke passer, hun sutter som en drøm, er naturlig , sød og imødekommende, alt hun tilbyder foregår uden hun tager bukserne af, der er hendes grænse, men hun giver alligevel en super service (husk at tilkøbe kys og kram det er hun også rigtigt god til)

Besøger du denne pige, så vær god ved hende og respekter hende, det fortjener hun SÅ meget

god fornøjelse

Nybegynderen fra Djursland

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest thaihaj
Nybegynder Djurs sagde den 06 Jun 2014 - 08:31 AM:

, alt hun tilbyder foregår uden hun tager bukserne af, der er hendes grænse, men hun giver alligevel en super service (husk at tilkøbe kys og kram det er hun også rigtigt god til)