Hop til indhold

Recommended Posts

Da jeg i morgen skal på storbyferie ville jeg lige forkæle mig selv med en god massage inden kæresten trækker mig på en tre-dages shoppingmaraton. Efter at have læst en masse gode anmeldelser af Surin - og da jeg ville være sikker på at få en god massage - tog jeg mod Frederiksberg. 

Da jeg kom frem blev jeg mødt af en ældre kvinde som spurgte om jeg havde nogle særlige ønsker til hvor hun skulle fokusere massagen... Mit førstehåndsindtryk var virkelig godt så pengene vekslede hænder og hun gik igang....

Med hvad der skulle vise sig at være den værste gang massage jeg i mit liv har fået. Flere gange forsvandt hun i op til flere minutter (2-3x) og i 30-35% af tiden hun masserede gjorde hun ingenting - men holdt hænderne på mig uden at lave noget. Dybt underligt. Havde hun været ældre ville jeg have været bange for hun var ved at få et hjerteanfald. Hun forsøgte at runde af ved at tilbyde HJ, hvilket både massagen, kemien og hendes alder stod i vejen for. 

Derudover var massagen intet at skrive hjem om. Har fået bedre (alle) andre steder. Forfærdelig omgang.

Gentagelsesrisiko : 0%

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja Surin har været  l æ n g e i branchen, mange er glade for hende, og hun er en erfaren kvinde, som jeg besøgte én gang i 04 - og ikke siden..  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...