Hop til indhold
Guest AltaLanga

Pi Mek Thaimassage Århus

Recommended Posts

Guest AltaLanga

Så prøvede jeg for første gang thaimassage. Valgte hende her: Cat

Fik en utrolig dejlig og intens massage over hele kroppen. Mega dejligt. Endte på ryggen hvor hun tilbød handjob. Spurgte til prisen. 300 kr. Det var ok. Spurgte om jeg måtte røre hendes bryster, idet jeg kunne se hun gemte på et par dejlige af slagsen. Klart nej. Spurgte så om hun ville tage blusen af. Og et klart nej. Skulle måske have tilbudt flere penge, men undlod.

Fik et dejligt handjob, hvor hun brugte begge hænder. Efter lidt efterfølgende rengøring - fortsatte hun massagen.

Så alt i alt en god oplevelse. Ville dog stadig ønske det havde inkluderet lidt mere.

Var prisen ok?

Hvad forventer I andre for 300 kr.?

Takker for feedback.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Well, standard Århus pris. Som regel må man dog røre lidt - for lissom at hjælpe processen færdig. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kan godt genkende det Altalanga skriver - jeg har være der for ca. et halvt år siden, - da fik jeg massage af Ewa (Pi-Mek's datter) - men du får en god massage. Kan se på deres hjemmeside (www.pimekthaimassage.dk)  at Pi-Mek ikke længere kan bookes til massage. Er der nogen der ved om hun er stoppet ?? Ifølge hjemmesiden ser det ud som om at det er de 2 Cat og Ewa som skal drive klinikken videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Påfugl. Pi Mek er på billedet på forsiden. Du har dog ret i at hun tilsyneladende ikke kan bookes.

Min oplevelse med hende for et par år siden, var nu også lidt kedelig. Hun var for rutineret. Jeg følte mig lidt som et arbejdsemne der skulle bearbejdes- godt nok omhyggeligt, men ikke induviduelt og med nærvær.

Der var ingen dialog, kun da hun skulle sælge en tur i spaen, oveni det andet jeg allerede havde købt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hos Pi-mek bliver der indimellem snydt ret kraftigt med både beløb, tid og ydelser. Har dog ikke været der, i det sidste halve års tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AltaLanga

Lugter af reklame. Det er vel noget en admin fjerner????

Ja. :)

Redigeret af AltaLanga

Del dette indlæg

Link til indlæg

var hos Eva (Pi Mek's datter) her forleden dag

det var ikke noget at skrive hjem om, og kommer ikke hos hende igen

bemærk det også kun er 45 minutter

Redigeret af peterhansenx

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...