Hop til indhold
Gæst

Advarsel til pigerne -valutasnyder...

Recommended Posts

Gæst

Telefonen ringede og en sød dansk mand i den anden ende spurgte om jeg tog Euro, -selvfølgelig bare kom var svaret. Da han kommer syntes jeg ikke lige at det der ligner Euro, der stod noget på arabisk på dem, han kommer ud i en længere politisk sø-forklaring om at han havde fået dem retur i Tyskland da han var nede og købe øl men at den har samme værdi som Euro, det lyder MEGET mærkeligt i mine øre, han spørger om han hurtigt må låne toilettet inden og guider ham derud. Skynder og tage min smartfone -ind på valutaomregner, og så har han prøvet og spisse mig af med 150 i Dirham fra Dubai. Så han blev pænt bedt om at gå ud den samme vej han kom ind.... Nok er jeg blondine, men dum er jeg ikke....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hihi, -men han skal da have credit for at prøve ;) Han var meget overbevisende, så ville bare lige advare de søde tøser herinde ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Telefonen ringede og en sød dansk mand i den anden ende spurgte om jeg tog Euro, -selvfølgelig bare kom var svaret. Da han kommer syntes jeg ikke lige at det der ligner Euro, der stod noget på arabisk på dem, han kommer ud i en længere politisk sø-forklaring om at han havde fået dem retur i Tyskland da han var nede og købe øl men at den har samme værdi som Euro, det lyder MEGET mærkeligt i mine øre, han spørger om han hurtigt må låne toilettet inden og guider ham derud. Skynder og tage min smartfone -ind på valutaomregner, og så har han prøvet og spisse mig af med 150 i Dirham fra Dubai. Så han blev pænt bedt om at gå ud den samme vej han kom ind.... Nok er jeg blondine, men dum er jeg ikke....

Jeg har ca. 100 spanske pesetas (eller pesetos). Hvad gi`r du får dem?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ejj, -hvad er nu derfor noget, min valutaomregner ka' ikke finde dem... ;) Så tror bare jeg holder mig til de gode gamle danske kroner og Euro, det ved man da hvad er ;) -I øvrigt s***e smart med sådan en omregner, især hvis man er på ferie og har fået lidt for meget likør ;)

Redigeret af Kysseglade Molly

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ejj, -hvad er nu derfor noget, min valutaomregner ka' ikke finde dem... Så tror bare jeg holder mig til de gode gamle danske kroner og Euro, det ved man da hvad er ;) -I øvrigt s***e smart med sådan en omregner, især hvis man er på ferie og har fået lidt for meget likør ;)

Fordi at så taster man 100% korrekt ;-)

100.000 hula bula penge = 10 kr, wow det er billigt, den må jeg have :P :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hihi, din spasmager ;) -Du kan få et kys på kinden eller to for dem, smiler ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har faktisk nogle rigtige euro liggende, måske skulle de have ben at gå på .... havde aldrig tænkt på at tilbyde dem/bruge dem til/på en GP :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tror da de fleste piger der glæder, -tager Euro Rolias, det er da min opfattelse, -det er ikke til at gå galt i byen med, og nemt at omregne, så lad du dem bare gå/løbe smiler ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Han får da en superfræk oplevelse retur hos dig Jazz, -det gør han næppe hos forex ;) Smiler....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Haha, nu fangede jeg den først jasmin ;)

Redigeret af Kysseglade Molly

Del dette indlæg

Link til indlæg

I min lille butik, tager jeg da gerne imod både Euros, Norske og Svenske kroner - ingen problemer i det - og jeg giver gerne en mere favourabel vekselkurs end i banken - det er jo kunder, der kommer langvejs fra - og er faktisk en god ekstraomsætning uden alt for meget bøvl - så de får en god behandling - og især nordmændene vil gerne ofre lidt ekstra og ser ikke så meget på regningen og ligger endda ofte selv lidt oveni - så vær god ved dem og lad være med at snyde dem på vekselkursen - det er da for dumt, hvis man gerne vil have de skal komme igen  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

I min lille butik, tager jeg da gerne imod både Euros, Norske og Svenske kroner - ingen problemer i det - og jeg giver gerne en mere favourabel vekselkurs end i banken - det er jo kunder, der kommer langvejs fra - og er faktisk en god ekstraomsætning uden alt for meget bøvl - så de får en god behandling - og især nordmændene vil gerne ofre lidt ekstra og ser ikke så meget på regningen og ligger endda ofte selv lidt oveni - så vær god ved dem og lad være med at snyde dem på vekselkursen - det er da for dumt, hvis man gerne vil have de skal komme igen  :)

Kære Jernsvinet

og især nordmændene vil gerne ofre lidt ekstra og ser ikke så meget på regningen og ligger endda ofte selv lidt oveni - så vær god ved dem og lad være med at snyde dem på vekselkursen - det er da for dumt, hvis man gerne vil have de skal komme igen  :)

- du kan sgu bare det der med kundepleje ;)  ;) ;) - please tage det som ros fra mig

- da jeg var selvstændig gjorde jeg sgu det samme - men på en anden måde :P

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg tager også euro - men min vekselkurs er nok lidt dårligere end hvad du kan få hos forex :)

Til gengæld er jeg sikker på, at han får fuld valuta for pengene :);)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...