Hop til indhold
Love long hair

Katrine Ålborg/Vodskov

Recommended Posts

På min tur hjem til sjælland fra det jyske, tænkte jeg at jeg måtte se hvad ålborg kunne tilbyde og jeg var så heldig at fantastiske Katrine var i Ålborg,

Altid smilende, sød & med den mest uforglemmelige udstråling. Idag var der sommer tilbud på 30 min for 900 så den snuppede jeg,
Blev guidet op på første salen og bedt om at ligge mig til rette, da gik ikke mange minutter og haps da stod hun iført en sommer bh og 
en fræk lårkort nederdel. Vi lagde ud med at ligge og hygge snakke og nusse, derefter tar hun blidt fat om drengen mens man får hendes
våde tungekys af mærke. Gummi på drengen og det superfranske var igang, da skulle ikke meget til før jeg kunne mærke kanonen skulle skydes af, 
men Katrine er god til at få det afviklet så hun stoppede og kyssede istedet, jeg bedte hende om at ligge sig på ryggen så jeg kunne smage hendes 
dejlige våde glatte velduftende mis. Endnu en fantastisk oplevelse hos denne skønhed.
Hos Katrine er der altid plads til en gang snak efter seancen, Men fik desværre af vide at hun snart stopper i branchen..... Øv øv øv!

Skal siges at stedet er yderst diskret og meget renlige omgivelser. 

Katrine, tusind tak for nogle fantastiske stunder igennem tiden.
Ønsker dig alt held & lykke i fremtiden.

Knus. Love long hair.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...