Hop til indhold
HappyHippo

happy hour

Recommended Posts

hvorfor er der aldrig happy hour hos de danske piger der sælger sex ?

thai pigerne har gjort det med massage

de polske piger sætter priserne ned

de mørke piger er som de polske, bare brunere

 

 

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har da besøgt en, der holdt happy hour en aften/nat - angiveligt fordi hun ville have pik! Det blev så 350 kr. for 30 min.

Tror ikke hun er aktiv længere - i hvert fald længe siden, jeg har set annonce eller hørt om hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg køber stort set altid en time. Det opleves som Happy Hour, og det er det vigtigste for mig.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sillee sagde den 09 Jun 2014 - 07:29 AM:

Jeg havde happy hour sidst jeg var på :)

 

det havde jeg også, det var skide skægt :grin:  :grin: :grin: :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

og jeg har det på programmet i morgen :)

Hvem der bare var på øen i morgen så:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

skal jeg forstå det sådan at det er lidt ligesom med bilmærker ?

 

det er altid de billige mærker der er på tilbud / kampagnepris og de dyre mærker som ved hvad kvalitet koster, bare holder prisen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

skal jeg forstå det sådan at det er lidt ligesom med bilmærker ?

 

det er altid de billige mærker der er på tilbud / kampagnepris og de dyre mærker som ved hvad kvalitet koster, bare holder prisen ?

 

Ej at du sammenligner pigerne med biler... tsk tsk....

 

har du tænkt på at bilerne falder i værdi jo mere de har kørt... :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

skal jeg forstå det sådan at det er lidt ligesom med bilmærker ?

 

det er altid de billige mærker der er på tilbud / kampagnepris og de dyre mærker som ved hvad kvalitet koster, bare holder prisen ?

 

nej det er omvendt hos mig... 

 

hos mig er det mainstream dansk/fransk (Renault, Ford og Skoda)  der holder prisen og græsk og fist (BMW og Mercedes *gg* )   der holder happyhour :) 

 

 

og happy hour igår var en stor succes :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den sikreste måde at ødelægge et produkts renome på er ved at sætte det på tilbud.

Har man erkendt at produktet er for dyrt, sænker man salgsprisen i en takt så kunderne ikke gøres bevidste om det.

Er det vigtigt for en mand om en pige koster 1800 eller 1500 for en time, så er focus et forkert sted - mener jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aarhuselsker sagde den 11 Jun 2014 - 12:35 PM: Aarhuselsker sagde den 11 Jun 2014 - 12:35 PM: Aarhuselsker sagde den 11 Jun 2014 - 12:35 PM:

Den sikreste måde at ødelægge et produkts renome på er ved at sætte det på tilbud.

Har man erkendt at produktet er for dyrt, sænker man salgsprisen i en takt så kunderne ikke gøres bevidste om det.

Er det vigtigt for en mand om en pige koster 1800 eller 1500 for en time, så er focus et forkert sted - mener jeg.

 

jeg vil sådan set bare gerne rykke op i klasserne, føler lidt jeg er i 'mellemklassen' , men jeg har egentlig ikke rigtig råd til at vælge det jeg gerne vil pga økonomi

 

happy hour kunne så ændres til 'teaser - now U know how it feels to ride in luxery'

 

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg vil sådan set bare gerne rykke op i klasserne, føler lidt jeg er i 'mellemklassen' , men jeg har egentlig ikke rigtig råd til at vælge det jeg gerne vil pga økonomi

happy hour kunne så ændres til 'teaser - now U know how it feels to ride in luxery'

Ha, ha, det kan jeg godt følge.

Men så vil det for pigen være bedre at lave et introduktions tilbud. Første ridetur er minus xx%. Efterfølgende går du på fuld pris, og så har jeg et loyalitets program der giver dig rabat hvis du besøger mig gentagne gange.

Det virker mere værdigt, end at sætte sig selv på tilbud - som om man var Jomfru Anegade med dobbelt op fredag ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

nej det er omvendt hos mig... 

 

hos mig er det mainstream dansk/fransk (Renault, Ford og Skoda)  der holder prisen og græsk og fist (BMW og Mercedes *gg* )   der holder happyhour :)

 

 

og happy hour igår var en stor

 

Redigeret af knallert

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mercedes og BMW udvikler da bare billigere modeller i stedet....mindre kabiner, mindre luksus....så det er ikke rigtigt, at de ikke også forholder sig til konkurrencen og forbrugernes økonomi...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...