Hop til indhold
Magicsimon

SexyClub.dk i Gladsaxe: Alia - Jasmin - Nikoline - Michella - Carolina

Recommended Posts

Her kommer en anmeldelse af dem jeg har besøgt hos sexyclub.dk indtil videre  :-P 

headerline.jpg

ALLE BESØG VAR PÅ 30 MIN. SOM KOSTER 1100 KR. - DET INKLUDERER TUNGEKYS, OLIE SPANSK, ALMINDELIG BLID SEX I DIVERSE STILLINGER, GENSIDIG FRANSK.

Model:
alia-forside.jpg
  • Navn: Alia
  • Alder: 21
  • Bryster: 75DD - ÆGTE!
  • Højde/Vægt: 170/54
  • Kop/Ansigt: Kroppen(10/10) Den er simpelthen fantastisk! Blød, glat og uden misfarvninger (skønhedspletter, modermærker osv.) Lækker fyldig og velformet røv. Samt de bedste naturligt store bryster jeg har set nogensinde. Ansigtet(9/10) passer godt, og følger godt med!
Billederne:
  • Ægte/Falske: ÆGTE!
  • Synlig Photoshop: NEJ!
Personlighed:
  • Snak/Tale: 100% dansk - Snakker lidt før og efter, men ikke rigtig under.
  • Interesse/Lyst: GOOD 

(BAD/OK/GOOD/GREAT)

• Humor: Hun griner, ler og smiler helt normalt. Ikke for meget og ikke for lidt.
Ydelsen:
  • Indlevelse: Jeg tror ikke hun "spiller komedie" på noget tidspunkt. Hvis hun gør, så gør hun det virkelig fantastisk.
  • Lyd: Kommer helt an på din performance. Hun stønner hvis du slikker hende godt. Stønner/Klynker hvis du knepper hende godt.
  • Performance: Hun er helt klart pengene værd. Havde jeg pengene til det, ville jeg besøge hende 1 time 5-6 gange om ugen (hvis hun altså var på vagt).
Bemærkninger/Vurderinger:
  • Gode: Hun er fantastisk i rollen som den lidt uskyldige og generte pige. Så pressede (kontrolleret/forsigtigt) hendes hoved ind mod mig, så hun fik "gagged" lidt på pikken. Hun er Ekspert i at pirre pikken, inden den får gummi på, og kan suttes. Jeg var flere gange sikker på, at nu ville hun sutte på pik hovedet, men det blev kun til kys helt op til... Hvis du gør det godt, vil du nemt kunne mærke at hun bliver godt våd.
  • Dårlige: Ved GFE er hun lidt for tilbageholdende med tungekyssene. En smule mere "jeg vil have dig", ville bringe hende helt op blandt de bedste.
  • Return Factor(nej=0 - 5=ja): Helt klart 5, uden nogen som helst tvivl!
Link(s):

Model:
jasmin-forsided.jpg
  • Navn: Jasmin
  • Alder: 22
  • Bryster: C - "Naturlige faste struttende C-skålsmeloner" som Jasmin selv udtrykker det.
  • Højde/Vægt: 164/53
  • Kop/Ansigt: Kroppen(10/10) Den er simpelthen fantastisk!. Blød, glat og uden misfarvninger (skønhedspletter, modermærker osv.).Flad mave og lækker røv. Ansigtet(10/10) har flotte træk, dybe øjne. Det er frækt og uskyldigt på samme tid!
Billederne:
  • Ægte/Falske: ÆGTE - Der kom nogle nye af hende for et par uger siden endda!
Personlighed:
  • Snak/Tale: 100% Dansk. Er ikke bange for at snakke lidt.

(BAD/OK/GOOD/GREAT)

• Humor: Hun griner meget let, og måske lidt for meget til tider. Men ikke noget der er unormalt eller dårligt på nogen måde.
Ydelsen:
  • Indlevelse: Der er kun minimal "skuespil". Resten tror jeg, er noget hun kan lide.
  • Lyd: Der er godt med støn, klynk osv. når hun får den hårdt bagfra.
  • Performance: Helt klart pengene værd. Du får det du kom efter, men det var bedre end du regnede med.
  • Gode: Dejlig stram fisse, man bare kan blive ved med at kneppe. Hvis hun syntes det er godt, skal hun nok vise det.
  • Dårlige: Ved GFE er hun lidt for tilbageholdende med tungekyssene. En smule mere "jeg vil have dig", præcis det samme som Alia også mangler.
  • Return Factor(nej=0 - 5=ja): Det er en 5'er.
Link(s):

Model:
nikolineforside_b.jpg
  • Navn: Nikoline
  • Bryster: 75DD - Der står de er ægte, men der er altså lavet noget ved dem.
  • Højde/Vægt: 169/53
  • Kop/Ansigt: Kroppen(6/10) er slank og rigtigt proportioneret. Dog trækker de ar på brysterne meget ned, sammen med det mødermærke hun har nede mellem benene. Ansigtet(8/10) er i sig selv kønt, men det ser lidt slidt ud syntes jeg.
Billederne:
  • Synlig Photoshop: JA, der er et stort ar på hvert bryst, der går fra brystvorten, og ned til der hvor brystet møder maven. Det er ikke noget man bare lige overser. 
Personlighed:
  • Snak/Tale: Rigtig god til at tale og snakke. Hun er også ok til lidt dirty talk.
  • Interesse/Lyst: GREAT

(BAD/OK/GOOD/GREAT)

• Humor: Hun griner eller ler normalt. Hverken for meget eller for lidt.
Ydelsen:
  • Indlevelse: Hun gør det særdeles godt. Kunne slet ikke finde ud af om hun "spillede" eller bare var på den måde.
  • Lyd: Stønner tilpas lidenskabeligt
  • Performance: Hun har helt styr på at lave GFE. Jeg blev helt overrasket faktisk. 
  • Gode: Hun var virkelig god til GFE. totalt overbevisende, når det kommer til om hun vil have sex med dig. Utroligt nok, så er hun virkelig stram, hvilket overraskede mig en del.
  • Dårlige: Det er helt klart et minus, at hun har de to ar på brysterne. Dog syntes jeg at hendes indlevelse overskyggede det ret godt.l
  • Return Factor(nej=0 - 5=ja): Da der nu er så mange andre modeller jeg hellere vil besøge, bliver det kun til 2. Da jeg er "Babsoman", så er den score vel forståelig nok.
Link(s):

Model:
michellaforside_b2.jpg
  • Navn: Michella
  • Alder: 23 står der, men hun er 27.
  • Bryster: DD - Ikke ægte, men den er virkelig lavet godt. De sidder virkelig godt.
  • Højde/Vægt: 165/55
  • Kop/Ansigt: Kroppen(10/10) er simpelthen fantastisk! Blød, glat og uden misfarvninger (skønhedspletter, modermærker osv.) Man får bare lyst til at slikke på den. Ansigtet(9/10) er et lille, frækt og sødt ansigt.
Billederne:
Personlighed:
  • Snak/Tale: 90% Engelsk(hun er ikke fra Danmark). Hun er rigtig god, nem og sød at tale eller snakke med.

(BAD/OK/GOOD/GREAT)

• Humor: Hun griner eller ler tilpas. Ikke for meget og ikke for lidt.
Ydelsen:
  • Indlevelse: Hun gør det rigtig godt. Jeg fik indtrykket af at hun rigtig gerne ville have noget fræk sex, og en masse pik.
  • Lyd: Støn og lidt dirty talk.
  • Performance: 100% GFE. Fræk øjenkontakt, dybe tungekys.
  • Gode: Super GFE, og samtidigt har hun en virkelig krop, som man bare har lyst til at slikke og kneppe i et væk. Hun kan lide at sutte pik, og hun forstår at bruge begge hænder samtidigt (en til pikken og en til kuglerne). Hun er dejlig smidig, hvilket gør de fleste positioner bedre, med mulighed for at støde pikken helt i bund.
  • Dårlige: Hun taler kun engelsk. Når, eller hvis hun er ved at komme, får man lige besked på at være stille, indtil hun er kommet. Om det er godt eller skidt ved jeg ikke. Selv om det kun var i et minut eller to, så var det lidt irriterende.
  • Return Factor(nej=0 - 5=ja): Hvis jeg havde penge til det, så skulle jeg besøge hende flere gange om ugen. Helt sikkert en 5'er!
Link(s):

Model:
carolinaforside.jpg
  • Navn: Carolina
  • Bryster: E - ÆGTE!
  • Højde/Vægt: 166/55
  • Kop/Ansigt: Kroppen(8/10) syntes jeg snyder lidt fra det man ser på billederne, og brysterne var ikke så faste som jeg troede de ville være. Fissen var ren, men den var vist ikke lige barberet for nylig. Ansigtet(9/10) er sødt og frækt, med nogle dybe øjne og en sexet mund.
Billederne:
  • Synlig Photoshop: JA - Hun ligner hende på billedet, og det er også den samme person, men der er vist lavet en del Photoshop, og så er billederne nok ved at være lidt for gamle.
Personlighed:
  • Snak/Tale: Svensk/Norsk - Hun har dog en del dansk i sit sprog, og er nem nok at forstå.

(BAD/OK/GOOD/GREAT)

• Humor: Hun smiler en del, men griner eller ler ikke så meget. Ikke at det var unormalt eller mærkværdigt. Jeg tror bare hun er sådan.
Ydelsen:
  • Indlevelse: Var ikke i tvivl om at hun var klar på noget frækt GFE sex, så det fik hun.
  • Lyd: Stønner og laver dirty talk.
  • Performance: 100% GFE. Øjenkontakt, dirty talk og en fisse der gibbede efter en stiv pik. 
  • Gode: Rigtig god indlevelse, og 100% styr på GFE. Hun var både god til at snakke frækt til mig, og bagefter almindeligt med mig. Hun fik mig til at komme efter en 15-20 min. Hvordan ved jeg faktisk ikke lige.
  • Dårlige: Hvis man sammenligner de andre modellers billeder med hvordan de ser ud i forhold til deres billeder, så er der en del forskel. Brysterne var ikke nær så faste eller kønne, som jeg havde regnet/håbet på.
  • Return Factor(nej=0 - 5=ja):
Link(s):

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Don75

Her kommer en anmeldelse af dem jeg har besøgt hos sexyclub.dk indtil videre  :-P 

headerline.jpg

ALLE BESØG VAR PÅ 30 MIN. SOM KOSTER 1100 KR. - DET INKLUDERER TUNGEKYS, OLIE SPANSK, ALMINDELIG BLID SEX I DIVERSE STILLINGER, GENSIDIG FRANSK.

Model:
alia-forside.jpg
  • Navn: Alia
  • Bryster: 75DD - ÆGTE!
  • Højde/Vægt: 170/54
  • Kop/Ansigt: Kroppen(10/10) Den er simpelthen fantastisk! Blød, glat og uden misfarvninger (skønhedspletter, modermærker osv.) Lækker fyldig og velformet røv. Samt de bedste naturligt store bryster jeg har set nogensinde. Ansigtet(9/10) passer godt, og følger godt med!
Billederne:
Personlighed:
  • Snak/Tale: 100% dansk - Snakker lidt før og efter, men ikke rigtig under.

(BAD/OK/GOOD/GREAT)

• Humor: Hun griner, ler og smiler helt normalt. Ikke for meget og ikke for lidt.
Ydelsen:
  • Indlevelse: Jeg tror ikke hun "spiller komedie" på noget tidspunkt. Hvis hun gør, så gør hun det virkelig fantastisk.
  • Lyd: Kommer helt an på din performance. Hun stønner hvis du slikker hende godt. Stønner/Klynker hvis du knepper hende godt.
  • Performance: Hun er helt klart pengene værd. Havde jeg pengene til det, ville jeg besøge hende 1 time 5-6 gange om ugen (hvis hun altså var på vagt).
  • Gode: Hun er fantastisk i rollen som den lidt uskyldige og generte pige. Så pressede (kontrolleret/forsigtigt) hendes hoved ind mod mig, så hun fik "gagged" lidt på pikken. Hun er Ekspert i at pirre pikken, inden den får gummi på, og kan suttes. Jeg var flere gange sikker på, at nu ville hun sutte på pik hovedet, men det blev kun til kys helt op til... Hvis du gør det godt, vil du nemt kunne mærke at hun bliver godt våd.
  • Dårlige: Ved GFE er hun lidt for tilbageholdende med tungekyssene. En smule mere "jeg vil have dig", ville bringe hende helt op blandt de bedste.
  • Return Factor(nej=0 - 5=ja): Helt klart 5, uden nogen som helst tvivl!
Link(s):

Model:
jasmin-forsided.jpg
  • Navn: Jasmin
  • Bryster: C - "Naturlige faste struttende C-skålsmeloner" som Jasmin selv udtrykker det.
  • Højde/Vægt: 164/53
  • Kop/Ansigt: Kroppen(10/10) Den er simpelthen fantastisk!. Blød, glat og uden misfarvninger (skønhedspletter, modermærker osv.).Flad mave og lækker røv. Ansigtet(10/10) har flotte træk, dybe øjne. Det er frækt og uskyldigt på samme tid!
Billederne:
  • Ægte/Falske: ÆGTE - Der kom nogle nye af hende for et par uger siden endda!
Personlighed:
  • Snak/Tale: 100% Dansk. Er ikke bange for at snakke lidt.

(BAD/OK/GOOD/GREAT)

• Humor: Hun griner meget let, og måske lidt for meget til tider. Men ikke noget der er unormalt eller dårligt på nogen måde.
Ydelsen:
  • Indlevelse: Der er kun minimal "skuespil". Resten tror jeg, er noget hun kan lide.
  • Lyd: Der er godt med støn, klynk osv. når hun får den hårdt bagfra.
  • Performance: Helt klart pengene værd. Du får det du kom efter, men det var bedre end du regnede med.
  • Gode: Dejlig stram fisse, man bare kan blive ved med at kneppe. Hvis hun syntes det er godt, skal hun nok vise det.
  • Dårlige: Ved GFE er hun lidt for tilbageholdende med tungekyssene. En smule mere "jeg vil have dig", præcis det samme som Alia også mangler.
  • Return Factor(nej=0 - 5=ja): Det er en 5'er.
Link(s):

Model:
nikolineforside_b.jpg
  • Navn: Nikoline
  • Bryster: 75DD - Der står de er ægte, men der er altså lavet noget ved dem.
  • Højde/Vægt: 169/53
  • Kop/Ansigt: Kroppen(6/10) er slank og rigtigt proportioneret. Dog trækker de ar på brysterne meget ned, sammen med det mødermærke hun har nede mellem benene. Ansigtet(8/10) er i sig selv kønt, men det ser lidt slidt ud syntes jeg.
Billederne:
  • Synlig Photoshop: JA, der er et stort ar på hvert bryst, der går fra brystvorten, og ned til der hvor brystet møder maven. Det er ikke noget man bare lige overser. 
Personlighed:
  • Snak/Tale: Rigtig god til at tale og snakke. Hun er også ok til lidt dirty talk.
  • Interesse/Lyst: GREAT

(BAD/OK/GOOD/GREAT)

• Humor: Hun griner eller ler normalt. Hverken for meget eller for lidt.
Ydelsen:
  • Indlevelse: Hun gør det særdeles godt. Kunne slet ikke finde ud af om hun "spillede" eller bare var på den måde.
  • Lyd: Stønner tilpas lidenskabeligt
  • Performance: Hun har helt styr på at lave GFE. Jeg blev helt overrasket faktisk. 
  • Gode: Hun var virkelig god til GFE. totalt overbevisende, når det kommer til om hun vil have sex med dig. Utroligt nok, så er hun virkelig stram, hvilket overraskede mig en del.
  • Dårlige: Det er helt klart et minus, at hun har de to ar på brysterne. Dog syntes jeg at hendes indlevelse overskyggede det ret godt.l
  • Return Factor(nej=0 - 5=ja): Da der nu er så mange andre modeller jeg hellere vil besøge, bliver det kun til 2. Da jeg er "Babsoman", så er den score vel forståelig nok.
Link(s):

Model:
michellaforside_b2.jpg
  • Navn: Michella
  • Alder: 23 står der, men hun er 27.
  • Bryster: DD - Ikke ægte, men den er virkelig lavet godt. De sidder virkelig godt.
  • Højde/Vægt: 165/55
  • Kop/Ansigt: Kroppen(10/10) er simpelthen fantastisk! Blød, glat og uden misfarvninger (skønhedspletter, modermærker osv.) Man får bare lyst til at slikke på den. Ansigtet(9/10) er et lille, frækt og sødt ansigt.
Billederne:
Personlighed:
  • Snak/Tale: 90% Engelsk(hun er ikke fra Danmark). Hun er rigtig god, nem og sød at tale eller snakke med.

(BAD/OK/GOOD/GREAT)

• Humor: Hun griner eller ler tilpas. Ikke for meget og ikke for lidt.
Ydelsen:
  • Indlevelse: Hun gør det rigtig godt. Jeg fik indtrykket af at hun rigtig gerne ville have noget fræk sex, og en masse pik.
  • Lyd: Støn og lidt dirty talk.
  • Performance: 100% GFE. Fræk øjenkontakt, dybe tungekys.
  • Gode: Super GFE, og samtidigt har hun en virkelig krop, som man bare har lyst til at slikke og kneppe i et væk. Hun kan lide at sutte pik, og hun forstår at bruge begge hænder samtidigt (en til pikken og en til kuglerne). Hun er dejlig smidig, hvilket gør de fleste positioner bedre, med mulighed for at støde pikken helt i bund.
  • Dårlige: Hun taler kun engelsk. Når, eller hvis hun er ved at komme, får man lige besked på at være stille, indtil hun er kommet. Om det er godt eller skidt ved jeg ikke. Selv om det kun var i et minut eller to, så var det lidt irriterende.
  • Return Factor(nej=0 - 5=ja): Hvis jeg havde penge til det, så skulle jeg besøge hende flere gange om ugen. Helt sikkert en 5'er!
Link(s):

Model:
carolinaforside.jpg
  • Navn: Carolina
  • Bryster: E - ÆGTE!
  • Højde/Vægt: 166/55
  • Kop/Ansigt: Kroppen(8/10) syntes jeg snyder lidt fra det man ser på billederne, og brysterne var ikke så faste som jeg troede de ville være. Fissen var ren, men den var vist ikke lige barberet for nylig. Ansigtet(9/10) er sødt og frækt, med nogle dybe øjne og en sexet mund.
Billederne:
  • Synlig Photoshop: JA - Hun ligner hende på billedet, og det er også den samme person, men der er vist lavet en del Photoshop, og så er billederne nok ved at være lidt for gamle.
Personlighed:
  • Snak/Tale: Svensk/Norsk - Hun har dog en del dansk i sit sprog, og er nem nok at forstå.

(BAD/OK/GOOD/GREAT)

• Humor: Hun smiler en del, men griner eller ler ikke så meget. Ikke at det var unormalt eller mærkværdigt. Jeg tror bare hun er sådan.
Ydelsen:
  • Indlevelse: Var ikke i tvivl om at hun var klar på noget frækt GFE sex, så det fik hun.
  • Lyd: Stønner og laver dirty talk.
  • Performance: 100% GFE. Øjenkontakt, dirty talk og en fisse der gibbede efter en stiv pik. 
  • Gode: Rigtig god indlevelse, og 100% styr på GFE. Hun var både god til at snakke frækt til mig, og bagefter almindeligt med mig. Hun fik mig til at komme efter en 15-20 min. Hvordan ved jeg faktisk ikke lige.
  • Dårlige: Hvis man sammenligner de andre modellers billeder med hvordan de ser ud i forhold til deres billeder, så er der en del forskel. Brysterne var ikke nær så faste eller kønne, som jeg havde regnet/håbet på.
  • Return Factor(nej=0 - 5=ja):
Link(s):

Gode anmeldelser i et godt format, uden for meget "de grå sider" :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Imponerende detaljeret analyse. Super godt gået. Dem burde vi ha nogle flere af herinde! Keep them comming please.

Jeg er iøvrigt 100 pct enig i analysen af Alia, hende ville jeg også besøge 5 dage om ugen hvis jeg kunne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hehe der er godt nok brugt megen tid på denne anmeldelse. Gætter mig til at du arbejder med it på et eller andet plan, siden du laver noget så detaljeret og grafisk. Det er sgu meget frisk fundet på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Taaak :-P .Flot anmeldelse. Lækkert format du har opfundet. Så fik jeg endnu mere lyst til at kigge ud forbi Alia.

Du nævner at Michella er 27 og ikke 23 som angivet. Stemmer alderen på de øvrige piger så efter din vurdering?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hehe der er godt nok brugt megen tid på denne anmeldelse. Gætter mig til at du arbejder med it på et eller andet plan, siden du laver noget så detaljeret og grafisk. Det er sgu meget frisk fundet på.

Det gør jeg skam også!

Det kom dog dengang jeg spillede World of Warcraft, hvor jeg var Raid Leader. Der begyndte jeg at lave Boss Guides/Tactics.

Lavede alt BBcode selv. Det tog skam tid, fordi der gik lidt sport i at bruge mere og mere avancerede effekter osv. Jeg lavede først en slags "kode template", for ikke at skulle skrive det samme konstant. Det var en fed måde at sætte sig ind i hvordan koden bag mange forums fungerede. Var slet ikke meningen jeg skulle skrive så meget hahaha :shock:

header.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg

Taaak :-P .Flot anmeldelse. Lækkert format du har opfundet. Så fik jeg endnu mere lyst til at kigge ud forbi Alia.

Du nævner at Michella er 27 og ikke 23 som angivet. Stemmer alderen på de øvrige piger så efter din vurdering?

Hvis du tænker på Alia, så passer hendes alder vist meget godt. Det kommer du ikke til at tænke på, når du besøger hende  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du tænker på Alia, så passer hendes alder vist meget godt. Det kommer du ikke til at tænke på, når du besøger hende  :wink:

Ja det var Alia jeg tænkte på, og Jasmin.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det gør jeg skam også!

Det kom dog dengang jeg spillede World of Warcraft, hvor jeg var Raid Leader. Der begyndte jeg at lave Boss Guides/Tactics.

Lavede alt BBcode selv. Det tog skam tid, fordi der gik lidt sport i at bruge mere og mere avancerede effekter osv. Jeg lavede først en slags "kode template", for ikke at skulle skrive det samme konstant. Det var en fed måde at sætte sig ind i hvordan koden bag mange forums fungerede. Var slet ikke meningen jeg skulle skrive så meget hahaha :shock:

header.gif

Det er i hvert fald sjovt og opfindsomt lavet. Friskt. FRESH som de unge siger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ganske informativ, men man bør nok overveje hvor detaljeret man beskriver en piges kendetegn. Her tænker jeg på Nikoline. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

God anmeldelse!

Kan kun være enig i de meste om Alia.

Skønt at der er piger som bruger billeder, som er nogenlunde revisende:) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ovenstående anbefaling fik mig til at bestille tid hos Jasmin kl. 13, en dag jeg er i København. Ankommer til stedet 4-5 minutter før tid og bliver vist ind i bollerummet, efter kort tid kommer Jasmin ind, hun ser ganske flot ud, især røven må fremhæves. Vi bliver enig om en halv time og Jasmin smutter ud med pengene, hun er hurtig tilbage så vi går i gang, nu er klokken ca. 5 minutter over 1. Efter lidt tid får jeg vendt Jasmin om på alle fire for at nyde hendes lækre røv, medens jeg tager hende bagfra. Kort efter banker det på døren, jeg ser på klokken kvart over et, hvad er meningen?  Vi fortsætter da også som intet er hent, men pludselig siger Jasmin: Vi er faktisk færdige. Jeg forklare hinde at klokke kun er 20 minutter over et, efter nogen parlamentering går Jasmin med til at vi fortsætter lidt endnu. Men stemningen er nu sådan at det kun er med at blive hurtigt færdig og komme ud af røret. da jeg går ned af trappen ser jeg på klokken 5 minutter i halv, det var den korteste halve time jeg endnu har fået. Og jeg er helt sikker på at jeg aldrig går op ad den trappe igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ovenstående anbefaling fik mig til at bestille tid hos Jasmin kl. 13, en dag jeg er i København. Ankommer til stedet 4-5 minutter før tid og bliver vist ind i bollerummet, efter kort tid kommer Jasmin ind, hun ser ganske flot ud, især røven må fremhæves. Vi bliver enig om en halv time og Jasmin smutter ud med pengene, hun er hurtig tilbage så vi går i gang, nu er klokken ca. 5 minutter over 1. Efter lidt tid får jeg vendt Jasmin om på alle fire for at nyde hendes lækre røv, medens jeg tager hende bagfra. Kort efter banker det på døren, jeg ser på klokken kvart over et, hvad er meningen?  Vi fortsætter da også som intet er hent, men pludselig siger Jasmin: Vi er faktisk færdige. Jeg forklare hinde at klokke kun er 20 minutter over et, efter nogen parlamentering går Jasmin med til at vi fortsætter lidt endnu. Men stemningen er nu sådan at det kun er med at blive hurtigt færdig og komme ud af røret. da jeg går ned af trappen ser jeg på klokken 5 minutter i halv, det var den korteste halve time jeg endnu har fået. Og jeg er helt sikker på at jeg aldrig går op ad den trappe igen.

Det er desværre en af de HELT store farer ved at gå på klinik. Telefondamen kan dræbe AL liderlighed, med hendes banken på døren.Og så lang før tid, det er så elendig service om noget. 

Der er sgu ingen fyr der bliver opstemt af at skynde sig. Det har ALTID en negativ indvirkning, MEN det vil telefondamerne skide på. Jeg har aldrig været på klinik, og ønsker det heller aldrig. Det er det værste sted vi som mænd kan besøge prostituerede.

Redigeret af Pornobob

Del dette indlæg

Link til indlæg

Træls læsning. Jeg har selv tidligere prøvet at blive snydt med tiden(dog ikke hos Sexyclub da jeg kun har købt 15 min.). Senest med Kitty, dog ikke et katastrofe da det kun var 600,- for et "30 min." Derfor har jeg siden omkring 2010 kun købt 15min. hos de etablerede bordeller i Kbh. Mere end 15 min. tør jeg ikke. Bedre held fremover.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var da virkelig ærgeligt  :sad:

Faktisk syntes jeg kun det er gået ned af bakke for Sexyclub.dk. Specielt Tlf. damen eller damerne, virker ikke som om de kan holde styr på noget som helst. Det er min erfaring.

Sidste gang jeg var der, gik jeg igen, inden jeg overhovedet havde mødt modellen. Der var en der havde "fået" min tid, og da næste lystige Penis trådte ind af døren, inden ham før mig var gået. Ja, så smuttede jeg bare igen, og har ikke været der siden.  :ph34r:

Jeg vil foreslå dig at prøve The Mansion

Pigerne ligner fuldstændigt dem på billederne. Har kun prøvet Goldie og Carrie.

Carrie var total GFE og hos The Mansion, er der flere af pigerne der giver Megafransk....

LOL Jeg var lige ved at skrive "Blowjob uden Penis" hahahaha :lol: . Mente selvfølgelig uden gummi  :grin:

Det fede ved The Mansion, er at man kan få et bad før og efter "akten".

Jeg spurgte Carrie om hun ville med, og det ville hun gerne. Hun var der kun 2 minutter, men hun hev da lige i banditten et par gange. Det var vist noget med håret ikke måtte blive vådt....

Redigeret af Magicsimon

Del dette indlæg

Link til indlæg

UPDATE JULI 2014

Model:

amanda-forside.jpg

• Navn: Amanda
  • Bryster: DD - ÆGTE!
  • Højde/Vægt: IKKE OPGIVET
  • Kop/Ansigt: Kroppen(9/10) Lækker krop, med dejlig blød og fin hud. Fissen er lille og lækker. Ansigtet(10/10) et lille sødt og frækt ansigt, med nogle dybe mørke øjne og en sexet lille mund.
Billederne:
  • Synlig Photoshop: NEJ - Hun er dog en smule mere brun end hvad billederne viser.
Personlighed:
  • Snak/Tale: Engelsk - Hun taler udemærket engelsk.
  • Interesse/Lyst: OK

(BAD/OK/GOOD/GREAT)

• Humor: Hun smiler lidt, men griner ikke rigtig.
Ydelsen:
  • Indlevelse: Hun virkede ikke rigtig oplagt. Der var lidt tegn på at det var et "job".
  • Lyd: Stønner en smule, men ikke højt.
  • Performance: GFE var lidt "skat jeg har ondt i hovedet, så skynd dig lidt at blive færdig" agtig.
  • Gode: Kanon lækre bryster. Store, ægte og sutte venlige. Syntes hun var ret sexet når hun gav fransk. Hun var pænt vedholdende med afslutning i form af en "Håndtrold" AKA Handjob, der varede lidt længere end det plejer.
  • Dårlige: Baby olie på brysterne, var særdeles sparsomt, og olie spansk, kostede pludseligt ekstra (ingen olie spansk). Jeg måtte heller ikke komme udover hende. Hun virkede ikke så service minded. Nu var jeg vist også sidste kunde den dag, så hun har formentlig været lidt "brugt" så at sige (ikke en undskyldning, men en mulig forklaring).
  • Return Factor(nej=0 - 5=ja): 3 - Set fra service delens side, så ville jeg ikke komme igen. Det er nok fordi jeg ved der er andre modeller der gør det bedre. Set fra ud fra hvor lækker modellen var, så kunne jeg godt finde på at komme igen.
Link(s):

http://www.sexyclub.dk/girls/amanda2/index.html

Redigeret af Magicsimon

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det bare mig?

Det er ikke en update....

Det handler om en NY pige som var ikke med fra starten

så hvorfor ikke en ny anmeldelse?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fremragende informative grafisk nyskabende anmeldelser ... Godt gået !

Redigeret af Heine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er udmærket at du sætter det systematisk op, og giver mange detaljer. Men hvad er meningen med at gengive de data fra hjemmesiden, som alligevel ikke passer? For eksempel vil jeg hellere høre din vurdering af pigens alder, end den opgivne alder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Han man gøre det som han vil.

Anmeldelser vil aldrig være enes!

Brug hvad du kan og kom videre!

There is NO I in team

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...