Hop til indhold

søg en dansk piger

Featured Replies

Skrevet

hej

fint en ung, skinny, peyiye teen pige?? kun dansk piger tak

Redigeret af divdivle

Skrevet

hej

jeg v spøger om i kan hjælpe mig, fint en ung, skinny, peyiye teen pige?? kun dansk piger tak

Har du ikke ikke billede af en der ligner - fatter ikke helt hvad du skriver - eller om du har et problem med at ramme tasterne?

Skrevet

Har du ikke ikke billede af en der ligner - fatter ikke helt hvad du skriver - eller om du har et problem med at ramme tasterne?

Jerrnsvinet! Man kalder det at være ordblind, men sig det ikke til nogen. Jeg tror iøvrigt at det er god forum skik ikke at klandre folk som har svært ved at stave. Jeg ved ikke hvor mange procent af befolkningen som har det problem, men det vil være ulykkeligt at udelukke eller skræmme den del af befolkningen. Bare min mening :-D 

Skrevet

Jerrnsvinet! Man kalder det at være ordblind, men sig det ikke til nogen. Jeg tror iøvrigt at det er god forum skik ikke at klandre folk som har svært ved at stave. Jeg ved ikke hvor mange procent af befolkningen som har det problem, men det vil være ulykkeligt at udelukke eller skræmme den del af befolkningen. Bare min mening :grin:

For mig at se er der forskel på folk, der er ordblinde - og så folk, der sjusker - og ikke engang selv gider gennemlæse det, de lige har skrevet  :cry:

Men den diskussion kan vi jo tage i en ny tråd, hvis nogen gider  :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.