Hop til indhold
divdivle

søg en dansk piger

Recommended Posts

hej

jeg v spøger om i kan hjælpe mig, fint en ung, skinny, peyiye teen pige?? kun dansk piger tak

Har du ikke ikke billede af en der ligner - fatter ikke helt hvad du skriver - eller om du har et problem med at ramme tasterne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Har du ikke ikke billede af en der ligner - fatter ikke helt hvad du skriver - eller om du har et problem med at ramme tasterne?

Jerrnsvinet! Man kalder det at være ordblind, men sig det ikke til nogen. Jeg tror iøvrigt at det er god forum skik ikke at klandre folk som har svært ved at stave. Jeg ved ikke hvor mange procent af befolkningen som har det problem, men det vil være ulykkeligt at udelukke eller skræmme den del af befolkningen. Bare min mening :-D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jerrnsvinet! Man kalder det at være ordblind, men sig det ikke til nogen. Jeg tror iøvrigt at det er god forum skik ikke at klandre folk som har svært ved at stave. Jeg ved ikke hvor mange procent af befolkningen som har det problem, men det vil være ulykkeligt at udelukke eller skræmme den del af befolkningen. Bare min mening :grin:

For mig at se er der forskel på folk, der er ordblinde - og så folk, der sjusker - og ikke engang selv gider gennemlæse det, de lige har skrevet  :cry:

Men den diskussion kan vi jo tage i en ny tråd, hvis nogen gider  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...