Hop til indhold
Gæst

Agent ooEroguide

Recommended Posts

Gæst

Hemmelige identiteter bliver afsløret herinde. Agenter, Ninjaer, Sherlock Holmes og medhjælperne finder ud af alt om folk herinde.

 

Nyeste skud på stammen jeg har set Sugar Daddy= Fickenstein ah ha jo jo ser man det

 

GG= ham Budow et eller andet. Den er måske lidt til højrebenet, her er Agent Havne sgu også med 

 

Har set andre nicks som er blevet "afsløret" som værende en anden.

 

Kan i løfte lidt for tæppet? hvordan afslører i hemmelighederne? eller er det lukket forum kun for de specielt indvilgede

Del dette indlæg


Link til indlæg

vi ser på retorikken :) sætningskonstruktioner og holdninger ændrer sig ikke fordi man skifter nick 

 

det er meget let at gennemskue - ikke noget hokus pokus i det *gg*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hemmelige identiteter bliver afsløret herinde. Agenter, Ninjaer, Sherlock Holmes og medhjælperne finder ud af alt om folk herinde.

 

Nyeste skud på stammen jeg har set Sugar Daddy= Fickenstein ah ha jo jo ser man det

 

GG= ham Budow et eller andet. Den er måske lidt til højrebenet, her er Agent Havne sgu også med 

 

Har set andre nicks som er blevet "afsløret" som værende en anden.

 

Kan i løfte lidt for tæppet? hvordan afslører i hemmelighederne? eller er det lukket forum kun for de specielt indvilgede

Når du anklager en profil ,for at være en anden..kunne du så ikke komme med nogle beviser?

 

0g hvem er havnebumsen??? som har oprettet sig efter Fickenstein stoppede med at skrive herinde,

det er lidt utroligt,at du er så bedrevidende .

min fornemmelse er at havnebumsen sejler rundt i en larsen 28.

jeg har anmeldt dig til admin,for dette personangreb…fick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når du anklager en profil ,for at være en anden..kunne du så ikke komme med nogle beviser?

 

0g hvem er havnebumsen??? som har oprettet sig efter Fickenstein stoppede med at skrive herinde,

det er lidt utroligt,at du er så bedrevidende .

min fornemmelse er at havnebumsen sejler rundt i en larsen 28.

jeg har anmeldt dig til admin,for dette personangreb…fick

det var du længe om at melde ham. har du set på datoen  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nå ser da frem til deres afgørelse  :grin: Synes du skal læse indlægget igen, der er tydeligvis nogle ting du har misforstået og overset

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha, her revnede mit smil altså :lol: :lol: :lol:.

Nå, bortset fra det, så har jeg også selv engang svaret på et meget gammelt indlæg :oops: :oops:.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når du anklager en profil ,for at være en anden..kunne du så ikke komme med nogle beviser?

 

0g hvem er havnebumsen??? som har oprettet sig efter Fickenstein stoppede med at skrive herinde,

det er lidt utroligt,at du er så bedrevidende .

min fornemmelse er at havnebumsen sejler rundt i en larsen 28.

jeg har anmeldt dig til admin,for dette personangreb…fick

 

 

Har Havnebumsen samme båd som BX eller er de i "samme båd" ? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har Havnebumsen samme båd som BX eller er de i "samme båd" ? :lol:

ja,det er meget påfaldende at "de" svarer inden for 5 min

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja,det er meget påfaldende at "de" svarer inden for 5 min

 

Måske er vi i virkeligheden den samme?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...