Hop til indhold

Ung og fræk 21 årig studine i København??

Featured Replies

Skrevet

Pøj pøj med søgningen.

Jeg har bedt om at få den flyttet til Kbh afd.

Hvis du en dag ikke kan finde tråden :-)

Skrevet

Lækkert

Skrevet

Nogle erfaringer, ser ud til at være for godt til at være sandt? :)

https://annoncelight.dk/annonce/129625/ung-og-fraek-21-aarig-studine-i-koebenhavn

Tror nu hun er god nok... har haft aftale med hende, som jeg måtte aflyse.

Ellers er der ikke rigtig nogle som har "turde/ville" besøge hende - pga de ekstremt høje priser.

Men hører gerne hvis du bliver den første  :grin:

Dressmann

Skrevet

@dress

Har du mailet eller talt med hende?

Venligst

French

Kun mailet - og da aftalen var i stand, blev jeg "sendt" videre til én som jeg tror er kæresten. Han skulle angiveligt stå for hendes kalender.

Nåede at få adresse mv.

Dressmann

Skrevet

# dressmann !

jeg har prøvet det samme og kommet så langt ( desværre kunne jeg ikke på det aftalte  tidspunkt  ( men har siden fået en del mails om .. kan du  kl. det ?? og det  ? men du må skynde dig fordi hun er kun et par dage endnu.. ( det var så for 10 dage siden og hun annoncere stadig hver dag kan jeg se .  så ved ikke hva det er for et set up hun-han har gang i.

har ikke kunne komme i tale over tlf.  det er ellers den bedste  fake  afsløring .. så tror måske ikke på det så meget mere

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.