Hop til indhold

“Sanne/gul26”

Featured Replies

Skrevet

Så blev det min tur til at blive narret.

Troede ellers jeg var i stand til at spotte en falsk annonce,men den her var simpelthen for godt formuleret.Går ud fra der er en dansk bagmand bag annoncen,for den er formuleret på perfekt dansk.Den mærkeligt formulerede overskrift burde dog have vækket min mistanke.

Kvinden præsenterer sig i annoncen som Sanne på 44 år.Billederne viser en blond skandinavisk udseende kvinde,der matcher den alder.Ifølge teksten foregår seancen i hendes private hjem.

I realiteten er det dog en noget yngre mørkhåret sydamerikansk kvinde man møder.

I mit tilfælde på et mikroskopisk værelse,muligvis Air b’n’b.

Jeg burde selvfølgelig have vendt om med det samme jeg kom indenfor døren,men min dømmekraft var sat midlertidigt ud af spil

Det endte med at være en af de mest mærkeligste oplevelser jeg har haft.

Hun kunne hverken kommunikere på dansk eller engelsk,udover ordene blow og fuck.

Jeg blev indlagt til et bizart karaoke show, til musik afspillet fra hendes telefon.

“I had a Dream” med ABBA bliver aldrig det samme igen😂

Så en stor advarsel:Selv om kommunikationen over sms foregår på perfekt dansk,så er det ikke en dansk kvinde man møder.

Dyre lærepenge for mit vedkommende.

https://annoncelight.dk/showad/470031`

Skrevet

Jeg havde ca samme oplevelse i Ålborg i foråret...... Tantra med dansk kvinde, og så blev jeg mødt at google translate og en kvinde fra Colombia. Jeg magter heller ikke at vende om i døren.

Heldigvis eneste gang jeg har oplevet det. Og jeg fik heldigvis ikke ødelagt hverken musik eller film minder 😉😁

Op på hesten igen..... Som man siger 😉

Skrevet

Jeg er også blevet snydt af gul 26

Da hed hun Tina i herning fin kommunikation dagen før på fint dansk og igen på selve dagen lige til et kvarter før så var der ingen svar og jeg holdt ud for adressen alle gardiner var trukket for kørte efter 15 min hørte aldrig mer !!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.