Hop til indhold

Recommended Posts

jeg var forbi Silkeborgvej 132 her forleden dag (det gamle Phuket Thai Massage)

alt i alt en skuffende omgang, både på den ene og den anden måde.

jeg kommer ikke igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
jeg kommer ikke igen

Helt enig....

Et sted man kun kommer én gang.

I har givetvis ret i at der p.t. ikke er så meget at komme efter på stedet. Men jeg er personligt lidt træt af den type evigtgyldige kommentarer som Theo kommer med (som jo grundlæggende set ikke engang er en anmeldelse). Vi ved alle sammen hvor stor udskiftning der er på thaimassagestederne. Det er sikkert ikke altid lige nemt for dem at finde egnet personale, og de vil derfor næsten alle sammen have perioder hvor udvalget er lidt sløjt. Men derfra og så til at dømme dem ude på livstid, det synes jeg er for meget. Der har tidligere været rigtigt søde og unge smukke piger på Silkeborgvej 132 (se bare anmeldelserne for et års tid siden), og det kan der altså sagtens nå at komme igen. Fair nok at give stedet en dårlig anmeldelse. Men slå lige koldt vand i blodet, og lad være med at dømme dem ude på livstid.

Undskyld for dette lidt mavesure indfald...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var der idag og må desværre give Peterhansex ret

Skuffende med 2 ældre thai i klinikken under middel massage fik tilbudt mere men nej tak

Venligst 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

var forbi igen - og nu meget bedre end sidst.

Wan, der er 35-40 vil jeg gætte, er sød og smilende. Hun giver en ok hård massage, især ryggen er hun god til.

rummet er lille, spartansk med kun en madras på gulvet, med der er en god varme.

Der er mulighed for hj.

Jeg kommer bestemt igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...