Hop til indhold

Alice i Tirstrup

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Alice i sidste uge.

Man parkerer diskret og går små 50 m. til huset.

I stueetagen tager smukke Alice sødt i mod. Billeder i hendes annonce lyver ikke, hun er også dejligt irl. Måske har der dog været et lille filter ind over. 😉

Alice giver en dejlig massage. Hun ved jeg er der med en stiv tissemand og ikke en stiv nakke. Man varmes med andre ord op til hovedmenuen.

Jeg fik B2B, hvor Alices bryster virkelig kommer til deres ret. Derpå hj og bj endelig hj igen hvor hun lænede sig frem og kyssede med mig imens.

Jeg besøger snart Alice igen, både fordi hun er besøget værd, men også fordi jeg vil udnytte muligheden nu der endelig er en sød thai på Syddjurs 😉

https://annoncelight.dk/search/tirstrup

Skrevet
  • Author
lhrn skrev, for 27 minutter siden:

Hvilken by er vi i?

Hvis du vil have en nærmere adresse, må du hellere skrive til Alice.

Skrevet
Pedal2 skrev, for 29 minutter siden:

Hvis du vil have en nærmere adresse, må du hellere skrive til Alice.

Ville aldrig bede om adresse her derfor spørger jeg kun om byen da flere byer er nævnt i annoncen

Skrevet
  • Author
lhrn skrev, 1 time siden:

Ville aldrig bede om adresse her derfor spørger jeg kun om byen da flere byer er nævnt i annoncen

Det skal vi da heller ikke lave en sag ud af, årsagen til mit svar var, at der står "Alice i Tirstrup" som overskrift på tråden.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.