Cyruz75 1 Skrevet 4. Juni, 2014 Da jeg har ryg-problemer og har prøvet thaimassage før tænkte jeg at nu var det tid til at prøve igen. Jeg kiggede lidt omkring og faldt over Tic Thaimassage efter jeg havde talt med hende. Jeg aftaler en tid og bestiller 1 time hos hende. Da jeg kommer til den aftalte tid bliver jeg budt velkommen og vi får en lille hyggelig snak. Jeg spørger lidt forsigtigt om der evt. også kan forgå massage andre steder på kroppen. Hun smiler og siger det koster 200 kr. mere for HJ. Det tager jeg. Selve massagen er rigtig god...........faktisk virkelig god. Tic starter med at smøre olien stille og roligt ind på min ryg og hun går meget op i at det ikke må gøre ondt. Jeg skal endelig sige til hvis det gør ondt. Nu da massagen er godt igang og olien varm falder jeg nærmest hen i drømmeland og nyder hvert sekund. Hun snakker stille og roligt og fornemmer at jeg nyder det. Massagen forsætter over hele kroppen både hårdt og blidt. Tic er meget smilende og charmerende og det ender da også med at hun strejfer både pik, boller og mellemkødet. Hun ved godt jeg er tændt og da tiden er til det begynder hun stille at kærtegne min pik. Det kan ikke blive meget bedre og hun ved præcist om man kan lide det eller om det skal være anderledes. Jeg kunne lide det og kanonen måtte fyres af. Jeg måtte desværre ikke se krop eller noget men jeg tror hun skjuler en rigtig lækker krop......dog med små bryster. Men jeg er til alle bryster så for mig har det ingen betydning. Tic er omkring 40-45 år. Høj og slank. Hun er smilende, charmerende og køn. Jeg kommer helt sikkert igen.......håber dog at jeg kan få lov til mere en dag eller se lidt mere krop. http://www.tic-thaimassage.dk/ Er der nogen der har set mere af hende......bryster eller nøgen. Nogen der ved om hun evt. giver mere end HJ. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cyruz75 1 Skrevet 5. Juni, 2014 Er der virkelig ingen der har besøgt hende eller har lidt mere info som kunne glæde mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Juni, 2014 Jeg har været hos Tic et par gange eller 3, men sidste gang er over 1½ år siden. Hun giver ganske rigtigt en aldeles udmærket massage, samt et lækkert HJ, men så stopper det også der. Jeg tror faktisk hun sætter en ære i at det kun er god massage, der efter ønske så kan afsluttes med et HJ Hilsen Dråben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg