Hop til indhold

Sena, 34 årig dejlige Thai i Bording

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/457473

Længe siden jeg sidst har skrevet en anmeldelse, men dejlige Sena har fortjent en.

Jeg bestilte en time hvor der skulle fokuseres på massage. Forventningerne var ikke så store, men da jeg først stod over for Sena var jeg nød til at udvide pakken, så den også kom til at indeholde sex. Sena ser ud som på billederne og alderen skal nok passe. Hun er meget imødekommende, smilende og positiv.

Hun startede med at massere min meget ømme ryg og startede som mange andre med at trykke, så allerede der var hun i minus. Men jeg skal da love for at det ændrede sig da hun begyndte at bruge olie, albuer, knæ og ikke mindst hendes stærke hænder. Det er længe siden jeg har fået så god og kompetent en massage. Hun fandt de dårlige steder og gav dem masser af kærlighed. 10 ud af 10😊 Jeg kunne godt overveje en hel times massage næste gang.

Efter en halv times tid udelukkende med ryg massage hvor hun var fuldt påklædt, skulle vi videre til det sjove. Jeg fik lov at klæde hende af, og hun har den dejligste krop, med skønne bryster som sikkert har fået hjælp, men de var dejlige og føltes helt naturlige. Sena må berøres overalt. Jeg gik på opdagelse med min tunge, og det kan hun godt lide. Hun tilbyder sig og hun blev dejligt våd og smager helt fantastisk. Vi startede i missionær, men ret hurtigt ville hun have mig om på ryggen. Da hun gled ned over mig var det tydeligt at det ikke kun er hendes hænder som er stærke. De ting hun kan når hun ridder en, er fantastisk. Hun red mig til jeg kom i en kæmpe orgasme, og hun blev ved med at ride og fik mig helt tømt. Jeg bad om en lille pause, nærmer mig trods alt snart de 60. Pausen blev dog ikke lang, hun ville have mere. Trods ihærdige forsøg fra hendes side, måtte jeg dog melde udsolgt.

Da jeg skulle i bad for at vaske olie af, gik hun som det naturligste med. Der er dog ikke meget plads i kabinen, men hun tog sig kærligt af min bagside og ikke mindst baller og de ædle dele.

Alt i alt en super god oplevelse, og skønt at besøge en pige som bare yder alt det bedste hun kan. Jeg er top fan. Pas nu godt på hende og husk at behandle hende ordentligt.

Jeg besøgte hende i onsdags i Bording, og hun fortalte at hun snart skal videre. Hun ved ikke hvornår hun kommer tilbage, så det er helt sikkert ikke noget som hun selv styrer. Det er heller ikke hende man skriver med.

Redigeret af Denkrumme

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.