Hop til indhold

Blindfold (Fredericia)

Featured Replies

Skrevet

Jeg fik hurtigt svar på mail og fik aftalt et blowjob. I mailen stod der meget præcise instrukser om hvad jeg skulle gøre og hvordan det hele skulle foregå.

Jeg lukker mig selv ind og finder vejen ind til værelset hvor der sidder en maskeret pige klar på knæ. Jeg sætter pengene på bordet, trækker bukserne af.

jeg hev min ven frem og hun begyndte egentlig bare at sutte den… meget monotont blowjob, kun tippen der bliver suttet, og samme tempo hele vejen igennem. Det var et ret intetsigende blowjob, det var hverken vådt eller dybt som jeg fortrækker det.

Jeg fik bh’en af hende og æltede hendes dejlige bryster hvilket gjorde hele oplevelsen meget bedre.

Blowjobbet var ikke nok til at få mig til bristepunktet, så jeg tog sagen i egen hånd, og afsluttede kort efter ud over hendes bryster.

Jeg tog mit tøj på, sagde farvel, og listede stille og roligt ud.

Kan egentlig meget godt lide setuppet, ingen snak og lige på. Hej og farvel var de eneste ord der blev udvekslet. En hurtig og god løsning til at tage trykket.

hvis bare blowjobbet var bedre havde jeg kommet der tit.

https://annoncelight.dk/showad/428788

Redigeret af Medaltrespekt
Link

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.