Hop til indhold

Cassie, boob heaven, Vestamager

Featured Replies

Skrevet

Jeg har tidligere i dag haft fornøjelsen af at besøge Cassie.

https://nympho.dk/n27023/cassie

Vi fik planlagt en aftale nogle dage inden. I dag spurgte hun i rigtig god tid, om vi kunne flytte til andet tidspunkt, det kunne vi sagtens. Kommunikationen var super.

Jeg bliver modtaget af Cassie i det frækkeste lingerie med hofteholder og det hele - wauw, jeg var målløs. Kys og kram.

Vi får afregnet og smalltalket. Jeg får ikke rigtig lagt mærke til stedet, men det er nye lækre lejligheder folk måske har besøgt før, men hun er der vist ikke så længe igen.

Over til sengen, af med bh og så bliver mit ansigt begravet i boob heaven imens hun kærtegner mig. Hun vidste hvad jeg kom for og jeg får lov til at hygge med, kysse og sutte hendes bryster. Hold nu op for en begyndelse!

Jeg nøjes normalt med basis pakke mit første besøg hos en ny gp og altid 1t. Derfor var blow med gummi, men det var virkelig godt. Jeg glæder mig til at finde ud af, hvordan det er uden.

Vi kom derefter igang og rundt i flere stillinger, hvor jeg kunne lege med hendes imponerende for- og bagparti.

Hun ville virkelig gerne please fra start til slut, hvilket hun også gjorde til den store guldmedalje.

Hun er sød, smuk, kurvet og virkelig dejlig.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.