Hop til indhold

Dejlig hjemkomst til Lera, København N

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dk/n36854/lera

Er lige kommet hjem, både fra et dejligt møde med Lera, men også fra en tur i Berlin. Havde været i Berlin med arbejdet, og fik torsdag chancen for at snige mig væk i nogle timer. Tænkte at jeg ville prøve den famøse FKK sauna klub Artemis. Det må jeg sige, at det var ikke den mest vellykkede oplevelse for mig. Ved ikke om det var dagen eller tidspunktet jeg var der på. Men der var ingen piger jeg fandt interessante på nogen måde, desværre. Så det blev til en dyr aftensmad (90 euro for entré, men så fulgte der også mad og non-alkohol driks med 🤷‍♂️), plus en tur i sauna med en ældre japansk herre. Jeg havde tænkt tanken at Artemis måske ikke lige var mig, så jeg have også kigget lidt på Das Herrenhaus, hvor jeg især havde kigget på Emilia og Skinny Kiki. Man kan desværre ikke se om pigerne er på arbejde på deres hjemmeside, så jeg tog bare chancen og gik der hen. Det skulle så vise sig at de begge var på ferie, øv bøv. Og jo, jeg kunne være blevet, og set om der skulle have været en anden skønhed. Men tænkte at vi har også nogle dejlige søde piger i KBH for tiden. Så "don't F*** Berlin", jeg tager mine euro med tilbage og finder noget sjovt på hjemme fronten. Og det blev det sandligt også til.

Var lige kommet tilbage på mit hotel, og valgte at gå ind på https://slady.vip for at se, hvem at deres kønne unge piger ville være i KBH når jeg kom hjem. Til min store fornøjelse, så var der lige kommet en ny profil op, Leras. Der stod "Soon" på hendes billede, og det stod der stadig, da jeg stod op i morges. Men der stod også at hun ville være her fra i dag af, så jeg tog chancen og skrev til hende. Der gik lidt tid, men der kom et svar, lige som jeg var på vej ombord på færgen. Vi får aftalt et møde klokken 20:00, som senere blev rykket til 20:30, da hun måske havde undervurderet, hvor meget tid hun lige skulle bruge på selv at lande ordenligt i sin lejlighed selv.

Men jeg kommer ind til hende, og det er klart hende på billederne. Synes billed 8 på nympho er det der fanger hendes former bedst. Men det der faktisk fanger mig først, er hendes personlighed. Synes hun var let at falde i snak med, og det blev en lille chat, inden pengene skiftede hænder og jeg kom ud i bad.

Da jeg kommer tilbage, så begynder vi at kysse, gramse og tøjet kommer også af hende. Nej vi kyssede ikke med tunge, jeg lagde lidt om til det en gang, men det er ikke noget jeg synes er vigtigt, så det er ikke noget jeg som sådan presse på for at få (Har prøvet for mange tunge-blendere, hvilket jeg synes er en total turn-off). Hun hiver mig med hen til senge, hvor hun lægger sig på alle fire og begynder at give mig et blowjob, mens jeg stod ved sengekanten. Puha, hun var lækker at se på, mens hun lå der, og hun var lige så lækker da jeg senere fik taget hende i doggy. Men jeg behøver ikke komme nærmere ind på alle detaljerne her. Vi kom rundt i nogle forskellige stillinger, og jeg har intet imod at jeg blev skuffet i Berlin, for jeg havde det rigtigt sjovt med Lera.

Overall, så vil jeg sige at Lera er serviceminded. Hun virkede ikke ny i faget, og var 100% med på, hvad der skulle til at ske. Hun var måske lidt hurtig til at gå igang med mobilen efter vi var færdige, men det gik mig nu ikke så meget på. Jeg fik det jeg kom efter, dejlig hygge sex med en smuk ung kvinde. Vil også sige at lejligheder er lidt uheldig med sin hoveddør. Den åbner lige op til en andens lejligheds vindue, hvor jeg er ret sikker på at de så mig både komme og så gå igen efter en lille times tid.

Men jeg er nu stadig glad og tilfreds, mens jeg skrive dette lille review. Nu skal jeg bare vælge om de næste ubrugte euros fra Berlin, skal gå til et genbesøg hos Lera (hvilket er meget muligt). Eller om jeg skulle prøve nogle af Scandic Ladies andre søde piger. Kris er rost til skyerne. Men har også et godt øje til Ellie (Hvis ikke Lera var dykket op, så havde jeg nok besøgt Ellie), også selvom hun ikke har mange reviews endnu. Kunne godt nok også Kate, men hun er i Stavanger (ærgerligt for os 😅).

Håber mine ord var brugbare 🤗

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.