Hop til indhold

Lucky i Skive C

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/462718

Spurgte på sms til priser, og ca 5 sek efter kom standart prisliste. Aftalte 30 min full service. Hun angav en adresse som lå lige overfor hvor hun var.. Kendt nummer, så de lige kan se om det er en de gider knalde med😂…Det er ikke hende på billeder. Men en pæn lille kvinde. Nok slut 30’erne. Små naturlige b bryster med strittende nipples. Pæn lejlighed med gode badefaciliteter, som man tilbydes at benytte…

Da jeg havde smidt tøjet blev jeg snavet godt igennem og jeg fik de lækre nipples til at stritte endnu mere.. Ned på ryggen, hvor hun startede b to b. Inden længe havde hun kalorius i munden. Hun suttede rigtigt fint og dybt. Så kom hun op i en vild pussyslide, hvor hun flere gange hældte mere olie på pikken. Hun gav den gas, og den var sgu nær smuttet op i fissen flere gange. Vildt lækkert.. Så på med gummi, og hun red mig. Afslutning i en dyb missionær.. Alt i alt en 8/10 oplevelse…

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.