Hop til indhold

Gaver til pigerne

Featured Replies

Skrevet
Detprøvervilige skrev, for 39 minutter siden:

@Refresh det vil sige hvis bruseren virker, så ved man du har været på besøg.

Og den sjove variant:

Hvis hendes klitoris er hypersensitiv, så ved man at jeg har været på besøg 😉😍🤣

Skrevet
Refresh skrev, for 2 minutter siden:

Og den sjove variant:

Hvis hendes klitoris er hypersensitiv, så ved man at jeg har været på besøg 😉😍🤣

Vi er jo alle en gave til pigerne, ikke 🤪

Skrevet
  • Author

@køb dansk Det er nok mere, der skal bindes bacon fast til knægten for at hunden vil lege med ham.

@Refresh for eftertiden er der altid et et nyt brusersæt i bagagerummet, det andet er nok ikke lige en service jeg er i stand til at yde.

@sweetstone kan godt følge dig, men jeg regner med at det styrer de selv.

@Borende X ja jeg kender det godt det med den lille gave, hvis det er sådan den skal forstås. hellere lille og køre rundt end stor og gøre ondt😁

Når det kommer der til har jeg ikke været på mange besøg, tror helst jeg kommer mere på genbesøg, så ved man også at jeg ikke forventer mere, og hvad skal man egentlig forvente.

Jeg tænder mest på at det er et menneske man møder, det er det selvfølgelig altid. men gider ikke hvis det ikke er en man kan kommunikere med, alder har ingen betydning, men hellere gebis end tandbøjler😁 og inde der skulle være nogen der mener de bliver kaldt gamle, jeg tror det er svært at finde en pige der er ældre end mig på AL. har vist kun set 2

Skrevet
Detprøvervilige skrev, for 4 timer siden:

@

@Borende X ja jeg kender det godt det med den lille gave, hvis det er sådan den skal forstås. hellere lille og køre rundt end stor og gøre ondt😁

Det skal forstås sådan, at det er en æske chokolade, eller, hvis pigens smag er i den retning, en flaske vin – enten til hende selv eller til fælles nydelse.

Enten eller, så kan pigen se, at jeg har forberedt mig til hendes besøg.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.