Hop til indhold

Kitty/katja/sikkert flere navne i viborg/københavn og sikkert flere steder

Featured Replies

Skrevet

Jeg fandt en annonce fra en en lækker dame der gik under Katja/kitty med en pris der nok var god hvorfor jeg også forsøgte at få hende verificeret og hun ringede glædeligt til mig på whatsapp osv.

Vi aftalte en tid og jeg tøffede lystigt mod Viborg hvor hun holdte til - eller det sagde hun i hvert fald. jeg fandt senere ud af gennem hendes telefonnummer 52766188 at hun bor i København og er en meget kendt scammer/snyder/fake etc etc. også uden for denne verden.

jeg endte med at overfører 200kr på mobilepay, så ville hun have 200 mere til "et værelse" til os hvilket jeg afviste og kørte hjem - tænkte det var billigt sluppet i forhold til at finde ud af om hun var ægte - jeg overlever pengene men vil gerne advarer andre.

kan se hun har haft mange annoncer oppe, over de seneste par uger, men sletter dem efter kontakter med det samme - ingen af mine søgninger på tidligere annoncenr gav nogen pote om andres oplevelser.

Så hvis i finder en annonce med nummeret eller en kitty/Katja eller annoncer med 3 billeder hvoraf en er front view af patter samt skridt i en lettere ødelagt netdragt samt et fint billede af røven og en af hendes negle så tag jer i agt.

Redigeret af toffe

• toffe changed the title to Kitty/katja/sikkert flere navne i viborg/københavn og sikkert flere steder
Skrevet

Tak for advarslen.
Aldrig, aldrig, aldrig så meget som en øre på forhånd.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.