Hop til indhold

Nadia - tantra - lingam - Vejle

Featured Replies

Skrevet

Jeg har set flere lovprise Nadia

https://annoncelight.dk/showad/309050

og forleden gik kalenderen endelig i hak og jeg fik aftalt en 90 min session. Det endte dog med at blive 75 min .

Nadia er en usædvanlig smuk og veldrejet kvinde som matcher hendes billeder. Dialogen med hende var problemfri og hurtig - hun taler glimrende engelsk.

Jeg nyder og har efterhånden opbygget en del erfaring med lange sessioner hvor der er gode tid så man får mulighed for at slappe af og give helt slip. Det er simpelthen godt for sjælen.

Den første time levede på alle måder op til min forventning - Nadia er dygtig og har en god energi. Men derefter så blev "fortryllelsen" brudt af en lidt for hektisk jagt på at give mig en udløsning - oven i købet en udløsning som faktisk er lidt ligegyldig for mig

Det betød i sidste ende at jeg stoppede seancen ikke fordi jeg var "færdig", men fordi jeg hellere ville stoppe mens oplevelsen var god.

Kommer jeg igen? Jeg tror svaret er måske. Den gode del var virkelig dejlig og med lidt mere præcis forventnings afstemning så kunne det måske have holdt tiden ud.

Skrevet

Kunne det ha været en ide at informere hende inden, at det ikke er et must med et klimaks?

Men halløj hun ser godt nok lækker ud Wow

Redigeret af Bettegutten

Skrevet

ville have det på Nøjagtig samme måde - ja, lidt en ØV, når de rusher for at man skal have udløsning ........

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.