Hop til indhold

Nira - Vejle - Lækker pige men dårlig oplevelse - 3/10

Featured Replies

Skrevet

God eftermiddag, de Herrer.

Jeg var i Vejle-området for et par dage siden, og besluttede mig for at besøge Nira.

Området

Nira holder til meget tæt på spinderihallerne i Vejle. Da jeg besøgte var der fint med parkering og ret stille i området. Nira holder til på en offentlig klinik der kan ses på Google Maps, og der er reklame på vinduet, så ikke særligt diskret. Det er dog i en opgang, så man kan skjule sig lidt indendørs.

Værelset

Værelset var på første sal i lejligheden, og havde en fin størrelse. Der var placeret en stor og robust massagebriks i midten af rummet, og der var en stol man kunne lægge sit tøj. Badet er i stueetagen, og man skal gennem hele lejligheden for at komme dertil.

Pigen

Nem kommunikation inden mødet. Nira er virkelig smuk og har en utrolig flot krop. Hun har nogle flotte bryster, der dog er hjulpet på vej af silikone. Hun snakker ikke helt så godt Engelsk, men forstår godt simple sætninger.

Akten

Jeg bestilte 30 minutters fuldpakke til 1.000 kr.

Da jeg havde betalt blev jeg bedt om at klæde om og lægge mig på briksen. Jeg lagde mig på rykken for at indikere, at jeg gerne ville starte med det sjove, men da Nira kom tilbage, blev jeg beordret om på maven, så hun kunne massere. Dette kunne jeg så nyde i 20 minutter, og da det endelig var tid til det sjove, gav hun 1 minuts handjob og herefter 1 minuts blowjob. Lillemand var nok vokset en centimeter eller to i mellemtiden, så dette mente hun var fint til at montere et kondom. Som de fleste mænd nok kan regne ud, så er det næsten umuligt at montere gummi når man ikke er stiv, så det var nærmest gele i hendes hænder. Hun begyndte herefter at grine af situationen, så jeg synes personligt at det var ret akavet. Hun opgav kondomet og begyndte at file meget hårdt med et par løgslag som bonus, og lillemand nægtede at vokse som resultat. Til sidst måtte vi opgive fordi tiden var gået, men jeg følte mig godt nok snydt. Jeg fik lov at tage et bad selvom vi var lidt over tid, og på vej ned mødte jeg enten mamasan eller Brownie (som hun tidligere reklamerede med). Jeg prøvede at hilse, men hun gad knap at kigge.

Da jeg endelig var færdig med badet og havde fået tøj på, blev jeg sendt afsted med et lille kram.

Konklusion

Jeg vil ikke besøge Nira igen. Når man kun har 30 minutter, så skal man ikke bruge 20 minutter på massage, hvis kunden har bestilt fuldpakke...

Dette har været blandt mine værste besøg, og der er kun plus-point fordi Nira er ret lækker.

Links

Annonce: https://annoncelight.dk/showad/350474

Pige: https://annoncelight.dk/profile/Leira

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.