Hop til indhold

Flere anholdt i det thailandske prostitutionsmiljø

Featured Replies

Skrevet

Godt at politiet er efter de mennesker, der udnytter andre så groft.

Skrevet

Bare de ikke anholder os… men kun bagmænd. Jeg har ikke mistanke om den slags når jeg går til massage, men måske jeg er kamp naiv

Skrevet
Blue man skrev, 1 time siden:

Bare de ikke anholder os… men kun bagmænd. Jeg har ikke mistanke om den slags når jeg går til massage, men måske jeg er kamp naiv

Min første thailandske kone blev holdt i et lille rum, sammen med 2 andre. Hun skulle arbejde konstant - også når hun havde menstruation. Fik max 30% og fik ikke lov at rejse hjem, da hendes visum udløb. Jeg skulle betale Mutti 50.000 for at få hende fri. Så - da Mutti en dag kørte til lufthavnen efter en ny "niece" - hentede jeg hende på den anden side af landet og kørte hende hjem. Vi havde så meget på Mutti, at hun ikke turde gøre noget.

Det er et lorte-miljø og der er voldsomt store penge i det. Men fejlen ligger i, at det danske myndigheder ikke stopper de visumansøgninger, der kommer fra kvinder og piger, som skal over at besøge "en tante". Det er den eneste måde at stoppe det på - og man er jo dum, hvis man ikke ved, hvad pigerne skal lave i DK

T.o. så smuglede jeg min daværende kone ud af DK gennem Sverige, så hun ikke fik Schengen-karantæne

D

Skrevet
deerhunter skrev, for 57 minutter siden:

Men fejlen ligger i, at det danske myndigheder ikke stopper de visumansøgninger, der kommer fra kvinder og piger, som skal over at besøge "en tante".

Mange af pigerne har visum fra Spanien, Polen osv

Skrevet
Milner skrev, for 1 minut siden:

Ja, det har du nok ret i. Men så kunne man "knalde" alle dem med turistvisum - eller bedre - smide de "Muttier" ud, der har ulovligt arbejdende piger i stald

Milner skrev, for 3 minutter siden:

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.