Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/395142

Havde igennem et stykke tid luret på Cille's annonce, så i dag skulle det være. Jeg får lavet en aftale med hende og bestiller en time.

Jeg ankommer til adressen og tager mig et bad. Cille står og venter på mig, og her skal det så siges til dem der ikke kender hende, du skal ikke forvente en ung blondine på 25 år, næ her får du erfaring og tak for det... Nå men Cille står og venter på mig og vi ligger os på sengen og begynder at snakke lidt om, hvad jeg gerne vil. Her gav jeg hende frit spil, med den aftale om at jeg er med på det hele, så længe det ikke gør ondt. Så hun startede med en dejlig pirrende massage, hvor jeg bare skulle ligge og nyde, hvilket man ikke kan undgå. Et par små kys og lidt mere massage, hvorefter jeg skulle ligge mig på ryggen. Her fik banditten en regnfrakke på og hun begyndte at sutte. Der kan man godt mærke at det havde hun prøvet før. Jeg havde bestilt en gang prostatamassage og det fik jeg, så jeg kunne hører fuglene kvidre. Dildoen blev skiftet ud med en hånd, først med fingrene og så tog liderligheden overhånd og jeg bad hende prøve at fiste mig. 5 fingre kom ind med desværre ikke hele hånden, men det ville med garanti havde lykkedes for hende, hvis jeg ikke havde kommet midt i det hele.

Det er med garanti ikke sidste gang jeg skal møde Cille, og prøve hvad hun ellers har af små hemligheder.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.