Hop til indhold

Laura Hot Odense

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/441867

Så lykkedes det mig endelig at få besøgt Laura.

Siden jeg mødte hende under et besøg hos Alis i april, har jeg forsøgt at få det til lykkedes, men vores kalendere har bare ikke passet sammen. I dag lykkedes det endeligt.

I min optik er hun gudesmuk med den mest perfekte kvindekrop. Naturlige bryster der sidder perfekt, flad mave, smal talje, dejlig fast røv og ikke for meget tatoveret (Der er en smule mere, end der fremgår af nogle af billederne). Dertil et dejligt ansigt.

Hvis jeg skal fremhæve noget af selve agten, må det være hendes blow, der er rigtigt godt! Derudover hendes rideevner, der virkelig sparker røv. Specielt kombineret med det, at hun er meget berøringsvenlig wow!!

På trods af ovenstående blev det dog alligevel ikke det festfyrværkeri, jeg havde håbet på. No shit, jeg gik glad og tømt derfra, men optikken er nok det jeg vil huske længst.

Efter blow, ridetur, slikkeri, mere blow og missionær, ville udstyret ikke deltage i doggy! Laura tog dog så sagen i egen hånd, eller rettere mund og færdiggjorde projektet.

Det skal siges, at min manglende hårdhed efter missionær ikke nødvendigvis er Lauras skyld!

Hun er super sød, men også meget professionel, både på den gode og knapt så gode måde.

Den gode: at hun gør det der skal til og ikke ser ud til at pive, hvis det ikke helt går som ventet. Overholder aftaler og har styr på hvad hun vil og ikke vil.

Den knapt så gode: at professionalismen også skaber noget distance som godt kan gå mig lidt på, mentalt. Det her med at der bliver fokuseret mere på handlingen end at have det sjovt. I bund og grund måske også noget med kemi :-)

Selvfølgelig skal det også nævnes, at jeg kan have overvurderet min egen præstationsevne efter nogle virkelig hårde arbejdsdage.

Nå hvor er jeg så anbefalingsmæssigt?

Vil du knalde en rigtig lækker model, så er det her en top anbefaling!

Leder du efter noget GFE, der bare skal være afslappet og sjovt, tænker jeg måske at lede videre.

Vil jeg besøge hende igen?

Ja det tror jeg faktisk. Jeg prøver jo ofte igen, for at se om første besøg er undtagelsen eller reglen, medmindre det har været under middel. Det var det her bestemt ikke og hun er dæleme optisk lækker!

Skrevet
BJL skrev, 1 time siden:

Jeg prøver jo ofte igen, for at se om første besøg er undtagelsen eller reglen

Hvis man kan li´ pigen, men der ikke rigtigt var kemi, er det værd at tage et skud mere. Det kan være meget bedre anden gang - og ellers er hun jo bare stadig lækker...

Skrevet

Laura er i hvertfaald på min todolist. Der har hun været længe. 😍

Redigeret af Havkatten

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.