Hop til indhold

Gaby i Vejle - en anbefaling

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/469349

Valgte at besøge Hollys veninde Gaby. Hun er rigtig sød og lækker.

Hun er vist stadig ny i gamet, tøjet blev hurtigt smidt, og så startede vi da bare med at stå og nusse lidt. Der blev ikke bedt om nogen penge, så jeg tænkte, at jeg hellere måtte spørge om hun skulle have nogle Monetas. Det blev ikke helt forstået i første omgang og er nok heller ikke det rigtige ord, men vi kom da frem til en afregning.

Vi stod stadig op, og så gik hun på knæ og gav et rigtig godt blowjob. Oralt til hende og en god 69'er. I doggy kan de latinoer altså vrikke godt med numsen. Der kom en udløsning, og klokken ringede, så det var jo perfekt timing.

Lidt small talk på spansk, hun bliver her kun et par uger.

Skrevet
Kneppe-dyret skrev, for 58 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/469349

Valgte at besøge Hollys veninde Gaby. Hun er rigtig sød og lækker.

Hun er vist stadig ny i gamet, tøjet blev hurtigt smidt, og så startede vi da bare med at stå og nusse lidt. Der blev ikke bedt om nogen penge, så jeg tænkte, at jeg hellere måtte spørge om hun skulle have nogle Monetas. Det blev ikke helt forstået i første omgang og er nok heller ikke det rigtige ord, men vi kom da frem til en afregning.

Vi stod stadig op, og så gik hun på knæ og gav et rigtig godt blowjob. Oralt til hende og en god 69'er. I doggy kan de latinoer altså vrikke godt med numsen. Der kom en udløsning, og klokken ringede, så det var jo perfekt timing.

Lidt small talk på spansk, hun bliver her kun et par uger.

Ja, hun ser helt fantastisk ud Ved du, hvilket område hun arbejder i, eller på hvilken adresse?

Skrevet

Så, er det en lejlighed eller en studiolejlighed, og hvilke vilkår er der?

Skrevet

Hvis jeg må spørge, hvad havde du bestilt og hvis du fik bestilt kys, hvordan kysser hun?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.