Hop til indhold

Nogen i Pattaya sidst i oktober / start november? 😄

Featured Replies

Skrevet

Som opfølgning på min anden Thailand-tråd laver jeg lige en separat tråd herinde, specifikt til en eventuel mødeaftale 😄

Link til min anden tråd: https://www.eroguide.dk/forum/topic/218617-inputs-til-thailand-rejse-%F0%9F%98%84/

Jeg lander i Thailand d. 28 oktober og tager stort set direkte videre til Pattaya. Jeg bliver der til d. 05 november, og så regner jeg med at komme tilbage omkring d. 12 og nogle dage derefter igen.

@bleuberry ser også ud til at ramme nogenlunde samme periode, så vi snakkede om, at det kunne være meget hyggeligt at mødes til et par øl og evt. en tur rundt i byen.

Så tænkte jeg at høre om der er andre herinde som tilfældigvis er i Pattaya omkring samme tidspunkt? 😁

Det behøver ikke være noget stort organiseret arrangement med mødeindkaldelse og en masse commitment 😂 Mere bare noget ala at mødes på en bar, få et par øl, dele erfaringer og måske fortsætte videre ud hvis stemningen er til det.

Jeg er selv i slutningen af 20'erne og Pattaya rookie, så jeg tager også gerne imod lidt lokal guidning fra de mere garvede 😄

Hvis der er nogle stykker der er friske, kan vi evt. finde en dag når vi kommer lidt tættere på. Jeg er ret fleksibel de fleste aftener, bortset fra de første par dage hvor jeg skal forsøge at være nogenlunde voksen og stå tidligt op til dykning 😂

De dage som umiddelbart passer mig bedst af min første periode i Pattaya er nok d. 1-2-3 november, men jeg er åben for forslag 😄

Skriv endelig hvis I er dernede i perioden, også hvis man bare er frisk på en enkelt øl en aften. 😁

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.