Hop til indhold

Piano endnu en superoplevelse

Featured Replies

Skrevet

Har været udenlandsk i længere tid og må indrømme jeg har glædet mig til at kommer hjem. Fandt hende denne gang i Rødovre. Et udmærkede sted og seng. Hun tog imod mig med samme søde smil, som altid iført flot undertøj. Fik et varmt kram, som føltes oprigtig. Hun kyssede mig dybt inden vi var kommet til soveværelset og vi fik ikke rigtig aftalt noget, men hun klædte mig af og begyndte bare at kærtegne min krop og fandt hurtig ned til min pik, som allerede var halv hård. Hun bad mig om, at sidde mig på sengekanten hvor hun gav mig det dejligste blowjob. Hun pressede mig ned i sengen og satte sin våde fisse oven på mit hovede og hun ville bare slikkes. Safterne løb nærmest ud af hende. Virkede som om hun fik en sprøjte orgasme, men min tunge legede med hendes klitoris. Jeg bemærkede hun havde tabt sig fra sidste gang. Hendes skønne numse er stadig velformet, men hun er blevet et nummer mindre. Hun var så liderlig at hun var ved at sætte sig på min pik uden kondom. Jeg var revet så meget med at jeg ikke lige tænkte over det i euforien. Hun fik hurtigt rullet kondomet på og hun begyndte at ride mig mens hun kyssede med dybt med tungen samt jeg mærkede hendes dejlige bløde bryster mod min krop. Jeg blev så opstemt og fik lyst til at bare at komme. Hun smilte sødt og kiggede mig dybt i øjene. Hun håbede jeg nødt det lige som hende. Hun spurgte om jeg ville have lidt massage, men vi endte bare med at sludre om hendes liv. Betalte for 1 time, men var der måske kun 45 men det var hele oplevelsen værd. Overvejer allerede at besøge hende igen inden efterårs ferien.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.