Hop til indhold

GP som elsker at blive slikket?

Featured Replies

Skrevet

Jeg tænder meget på at slikke og søger GP’ er som virkeligt nyder at blive slikket.

Mange piger tilbyder denne ydelse, men jeg oplever også ofte at de ikke vil give sig hen.

Derfor håber jeg at I vil komme med jeres anbefalinger til piger der nyder denne service 😛

Skrevet

Hej @FelixKBH

Min erfaringer fortæller mig, at der et betydeligt element af kemi og evt tillid mellem dig/GP før end, en GP giver sig hen ifht pussy licking - jeg synes selv det er super frækt, og praktiserer det stort set ved et hvert besøg, men det er ikke i alle tilfælde GP'en giver sig hen. Ligehledes har jeg erfaringer med, at man for en del GP'ers vedkommende, ved genbesøg øger "give sig hen" faktoren en hel del.

Nu skriver du ikke meget om dine ønsker ifht. nationalitet, alder, kropsform etc, men kigger jeg på nogle af de GPer, hvor jeg har haft success med pussy licking så kig på GP'erne jeg har angivet i tabellen i tråden https://www.eroguide.dk/forum/topic/217865-oplevelser-med-en-h%C3%A5ndfuld-dejlige-milfs/
specielt Milla, Danskmilfny, Emily og Angie er alle i topklasse.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.