Hop til indhold

Tantra Louise Slagelse - Kæmpe no-go

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/460721

Jeg var i går forbi Louise. Hun befinder sig i et sommerhus i nærheden af Slagelse. I annoncen så det hele rigtig godt ud, men men men…

1) Vi kommunikerede på dansk over sms men hun kunne pludselig kun engelsk da jeg ankom!

2) En kæmpe kvinde åbnede døren. I annoncen står der, at hun er en petit kvinde, det passer på ingen måde. Det er selvfølgelig heller ikke hende på billederne i annoncen!

3) Hun skriver også, at hun er uddannet massageterapeut, det passer heller ikke på nogen måde. Det var intet med tantra at gøre, eller nogen anden form for massage. Der blev hældt lidt olie ud over ryggen og så blev det ellers smurt rundt. Det var det eneste sted jeg blev masseret!

4) Efter 10 minutters “massage” skal jeg vende mig om, hun tager min pik i munden i 2 minutter, giver mig kondom på, lægger sig på ryggen og venter på at jeg skal tage hende. Jeg prøver at gøre det færdigt men kan simpelthen ikke. Hun lugtede også forneden! Det hele er jo et stort scam og jeg store idiot, kunne have nået at vende om og køre igen, men må guderne vide hvorfor jeg ikke gjorde det!!! Jeg rejser mig fra sengen, som i øvrigt også er alt alt for lille og kort, tager mit tøj på og skynder mig væk.

5) Det er totalt spild af tid og spild af penge. Mit råd til jer er derfor, hold jer væk guys og brug pengene på noget andet.

Redigeret af Hastværk

Skrevet

Som du selv skriver: Store Idiot! Dyre lærepenge der kunne have været brugt anderledes. Profiler der ikke overholder hvad de lover, bør simpelthen boykottes, eneste måde de lærer det på. Men tak for advarslen 🙂

Skrevet

Hvorfor tager du/i mænd ikke en telefon samtale med pigen, så kan i vel høre om hun taler dansk eller ej. Tænker de bruger Google oversat så længe de kan nøjes med at skrive.

Hvis en pige giver sig ud for at veje 45-55 kg og så i virkeligheden er erotik butte, eller frodig, ikke bruger sine egen foto, synes jeg det er okay i vender om i døren. Og bruger pengene hos nogle piger der er ærlig i deres billeder og tekst.

En massageterapeut er en der bruger massage og kropsterapi til at forebygge, lindre og afhjælpe muskelspændinger, smerter og skader. Ikke noget at gøre med hverken sex eller tantra massage.

Kærlig hilsen Jyske Coco

Tantra massør,

(pt kun tilbyder lingam massage.)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.