Hop til indhold

Kris - Definitionen af Petite - Sydhavn

Featured Replies

Skrevet

Hvis i klikker på linket og ser Kris’ billeder så kan i nemt selv se hvad der drog mig til at kontakte hende. Og kontakt hende gjorde jeg. Kommunikation var nemt og hurtigt, hun svarede med det samme og vi lavede en aftale inden for den næste times tid, da jeg var utålmodig efter at se hende.

Jeg mødte op til adressen og fik igen meget hurtigt svar på hvordan og hvorledes for at komme ind. Og inden længe så stod hun foran mig, høj og tynd, og utrolig smuk. Jeg må sige at selv om hendes billeder er dejlige og for en til at savle, så gør de hende ikke retfærdighed, da hun er endnu dejligere i virkeligheden. Hun var enormt sød og smilende med god øjenkontakt. Jeg fik tilbudt et bad og noget mundskyl, med et lille håndklæde til efter badet.

Da jeg kom ud fra badet, tog hun imod mig med bløde kys og klædte sig hurtigt af. Vi brugte en kort lille stund på at kysse og nusse hinanden. Som sagt, så er hun enormt smuk og dejlig, med den frækkeste tynde og stramme krop. Inden længe lå vi i sengen og kyssede videre. Hun spurgte meget pænt om hun ikke måtte sutte min pik, og det kunne jeg da ikke sige nej til med de dådyrøjne og bløde læber hun havde. Hun gav mig en dejlig våd sutter med dyb øjenkontakt og godt med savl, imens hun nussede ved mine nosser og længere nede. Hun smækkede også sig selv i ansigtet med lillemanden, alt imens hun kiggede mig dybt i øjnene.

Jeg kyssede lidt på hendes krop og tog på hendes dejlige lille stramme røv inden hun gav mig kondom på, hvor vi derfra gik i gang med en stille og rolig omgang missionær. Hun var meget stram synes jeg, og selvfølgelig utrolig lækker, så med det plus hendes stønnen, øjenkontakt, og tungekys, tog det desværre ikke lang tid til at jeg kom oppe i hende. Jeg gad godt at have taget hende i flere positioner, men jeg var sgu for svag og hun var for dejlig, så det må jeg vente med til næste gang.

Vi endte med at ligge og nusse ved hinanden imens vi snakkede hyggeligt sammen. Hun er vældig sød og snakkesalig. Efter tiden var gået tog jeg mit tøj på og sagde pænt farvel, og så stod jeg udenfor på fortovet en halv times tid efter vi mødtes.

Hun kan i hvert fald anbefales herfra, og jeg glæder mig også selv til at se hende igen. Forhåbentlig om ikke alt for længe.

Link til Kris: https://nympho.dk/n36481/kris

Skrevet

Tak for din fine anmeldelse!

Det lyder som en rigtig god og intim GFE oplevelse du fik dig der ^_^

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.