Hop til indhold

xlq Kolding

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/449070

Kort besøg ved xlq

Jeg har gennem længere tid forsøgt at få vores kalendere til at passe sammen. Det lykkedes så endelig.

Hun svarer generelt hurtigt på mails, og virker sød, men kortfattet. Jeg var lidt i tvivl om hvor hårdt hun ville have det. Men blev enig med mig selv om at give det et forsøg på 10 min for 600.

Anvisninger i mail var præcis som beskrevet i hendes tekst. Jeg skulle skrive 10 min før ankomst, så hun kunne være klar. Let at finde, og relativt diskret.

Ankommet. Der lå en del sager og en kat. Jeg var mere kommet for at møde hende, så jeg gik længere ind i lejligheden. På senge i soveværelset lå hun klar med spredte ben og kørte på fissen med en vibrator. Hun havde smukke, brede lår, lidt mave og meget store bryster. Jeg kunne selvfølgelig ikke se hele ansigtet, men munden var virkelig fræk og se på. Hun er som fotos viser, men frækkere irl.

Penge afleveret, og så ellers i gang. Små klaps og en meget tændt tøs. 10 min går hurtigt i godt selskab

Kommer sikkert igen hvis hun vil se mig

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.