Hop til indhold

SubmissiveSlaveLuder. Fri brug alle huller

Featured Replies

Skrevet
Molke skrev, for 4 timer siden:

Lyder for godt til at være sandt

Interessant, det første som faldt mig ind var at den lyder frastødende👾 -Og heldigvis er vi alle forskellige -But if that's your thing then go for it )

Jeg kalder dog BS på den annonce, fordi:
Teksten er skrevet af en mand, der er jo ingen kvinder som skriver på den måde eller bruger de ord i en annonce 😅 "Du kan misbruge og bruge alle mine huller" "Har været professionel luder de sidste 10 år" Han har jo siddet med fjederen i den ene hånd mens han med den anden stakåndet klaprede løs på tastaturet med sine fantasier..

Det bedste er mailadressen [email protected] -Hvorfor..? 😆 Øger det troværdigheden? -Nej vel.. Den er i samme kategori som flere af de andre påfund fra liderlige mænd man ser på AL, fx: [email protected] Eller hvad med denne her: [email protected] ..Kæft det er dumt 😅

Der er helt sikkert kvinder som tænder på de ting der tilbydes, men hvis en kvinde havde formuleret den tekst var det gjort en smule mere elegant..👸

Der er flere andre som har vist interesse her, desværre uden held. Og jeg kan se at du ikke er den eneste som synes den måske lyder for god til at være sand: https://www.eroguide.dk/forum/topic/218311-submissivslaveluder-i-fredericia-nogen-bes%C3%B8g-hos-hende

Men good luck trods alt, håber da at jeg tager fejl og der kommer nogle gode oplevelser ud af det selvom jeg tvivler 🤗

Skrevet

Fin analyse, men annoncen er faktisk ikke fake. Pigen bag annoncen, er samme pige som @Uartigluder. Har ikke selv besøgt hende endnu, men har skrevet med hende.

jeg høre gerne en anmeldelse hvis en har besøgt hende.

Skrevet
Medaltrespekt skrev, for 38 minutter siden:

Fin analyse, men annoncen er faktisk ikke fake

Fedt mand, så skal jeg beklage at have taget fejl. Men godt for jer )

Jeg holder dig lige fast i et halmstrå, annoncen er skrevet af en mand, bum.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.