Hop til indhold

Anna i Valby - Sexet og hun ved det

Featured Replies

Skrevet

Var forbi Anna søndag d. 4/10 - https://nympho.dk/n36148/anna

Blev nødt til at aflyse en anden aftale, med hendes kollega fra Scandic Ladies (Ellie), som åbenbart lige var stået op. En halv time efter vores aftale skulle have begyndt.

Her var Anna super hurtig, og kunne mødes hurtigt. Kommunikationen gik tjept, meget flydende engelsktalende. Lejligheden er lig

Det blev til en 45 min session.

Anna ved at hun er sexet. Og kan godt se hvorfor hun også tilbyder dominans, for jeg kan fornemme, at hun ved hvordan hun skal håndtere os.

Jeg betalte ekstra for CIM, og er du gal hun kan sit kram. Hun arbejder godt, stønner og kan lige der kun skal kunne dernede. Det er de små detaljer, som udgør forskellen. Jeg kan ikke beskrive det, man skal bare opleve det.

Tilgengæld blev det ikke til mere, da jeg simpelthen var drænet som en malkeko. Så jeg kender ikke til hendes færdigheder derudover.

Så er hun meget sjov, og helt nede på jorden. Vi hyggede og grinede resten af tiden. Og hun tog lige så meget pis på sig selv, som hun kunne med mig.

Det skal nævnes, at hun er ældre end annoncen angiver, og også lidt større. Men hun er absolut det værd i attitude, selve arbejdet og i kommunikationen.

Stor anbefaling herfra.

Skrevet

kan du sige lidt om pris og varighed? Og hvad var ellers på menuen ud over BJ/ CIM ? Tungekys ? lick pussy ?

Skrevet
Henrikfireoghalvfems skrev, for 3 timer siden:

Stor anbefaling herfra.

Tusinde tak for anmeldelse.

Jeg kommer da nok til at få lavet en ny aftale med hende. Min sidste måtte aflyses. Tak for at minde mig om hende

Skrevet
Henrikfireoghalvfems skrev, for 3 timer siden:

Anna ved at hun er sexet. Og kan godt se hvorfor hun også tilbyder dominans, for jeg kan fornemme, at hun ved hvordan hun skal håndtere os.

Jeg besøgte hende også for nylig og er helt enig i alt du skriver, især skills til bj og den bestemte men sexede måde hun "kommanderer" på. Kunne godt blive helt forkert men med mig var det kun fedt. Nåede en smule længere end bj men det tog ikke synderligt lang tid at blive færdig med hendes smukke og frække ansigt/hår/lyde som heppede...

"I like old men because they like me", sagde hun, og hun er mere rutineret end billederne giver udtryk for.

Skrevet
  • Author
victora skrev, for 3 timer siden:

kan du sige lidt om pris og varighed? Og hvad var ellers på menuen ud over BJ/ CIM ? Tungekys ? lick pussy ?

Jeg er ikke så meget til kys og sådan. Men hun slår mig som typen, hvor det også er på menuen.

Prisen var helt normal. 1500 for 45 min og 300 for cim. OWO og sådan var inkluderet.

Redigeret af Henrikfireoghalvfems

Skrevet

Really strange....

I had one of my worst experience ever with this girl.

#1.

First of all she listed some extra services that was important for me. They were in reality nothing. According to her terms IRL.

#2.

She was a bit rude and we had no chemistry.

I felt so robbed. But other girls ( Ellie, Kris didnt answer so thanks for ruining my weekend !) ☹️

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.