Hop til indhold

St. Voldgade Randers, en fejltagelse

Featured Replies

Skrevet

Jeg trængte til lidt massage, og Jiramon i Vestergade havde desværre lukket, så jeg gik lidt længere hen ad gaden for at se, om der var andre der havde åbent.

Det havde de i kælderen i St. Voldgade der tidligere har været et godt sted. Mutter stod udenfor og forsøgte at lokke nogle håndværkere til massage og jeg spurgte om hun havde tid til mig - hvilket hun bekræftede.

Da jeg lå på briksen gik hun i gang med massagen. Jeg havde forventet alm. Thai massage - men nej det var noget med at nappe / nive i forskellige muskler, så det føltes som stød. Det var bestemt ikke behageligt, langt fra, hvilket jeg også påpegede, men hun snakkede bare løs om, hvor god hun var og hvor godt det skulle være til min krop 😢

Hvorledes hun mente at vide dette tør jeg ikke sige, da hun ikke engang havde spurgt hvor jeg havde ondt - hvilket ellers altid er et standard spørgsmål hos en Thai.

Efter en times ubehagelig massage, kun på ryggen, var det endelig slut...

Da jeg skulle betale tog hun 950 kr. for behandlingen.... WHAT, sagde jeg... Jo den var god nok, og hun mente endda det var meget billigt.. Men hun havde da to piger til daglig (en Thai og en Filipiner) der kun tog 500 kr. Hvor ville jeg dog ønske, at det var en af dem der havde masseret mig 😖

Mutter er sådan set sød nok, hvis hun kunne lade være med at snakke fra man kommer til man går. Det går meget ud på at fortælle hvor dygtig hun er og at hun på mindre end en time kan helberede alt fra små sår til mund og klovsyge 🥵

Kommer jeg igen??? ALDRIG...

Redigeret af Randers_Borger

Skrevet
Randers_Borger skrev, for 9 timer siden:

kælderen i St. Voldgade

Hun var tidligere i nabobygningen, dvs også nabo til Jiramon. På googles gadefoto kan den tidligere butik ses. Nok stadig en helt grøn butik. Hvis filippineren er den samme som havde butik i Stemannsgade, er det en ældre, vrissen dame. Men jeg forstår ikke de 950 kr, for mener der er et skilt uden for, hvor der står 400 pr time.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.