Hop til indhold

Trans Nicol 2.0 i Hørsholm

Featured Replies

Skrevet

Efter en lille pause, blev det igen tid til at få taget trykket af en uforpligtende fræk lækkerbisken.

Mit valg blev denne gang Nicol, da jeg husker hende nærværende, sød og at hun gerne tager ubeklageligt imod, at man knepper hende hårdt.

Må dog side, at det virkelig er en Nicol 2.0, som jeg mødte i Hørsholm. Hold da op der er sket meget siden, at jeg besøgte hende i Kbh. Hun er meget smukkere og feminin med makeuppen nu. Komplimenterede hende også, hvor hun selv nævnte, at hun har brugt sommeren på at øve sig og blevet meget bedre, og det kan jeg give hende ret i.

Men hendes nye sted er meget diskret og meget hyggeligere end i Kbh, så det var også et plus.

Hun er ligeså nærværende, sød og smilende som jeg huskede, og hun tager imod pikken som en champ.. kneppede hende hårdt uafbrudt i samtlige 30min, hvor det til sidst blev min kondition, som satte en stopper for os og ikke Nicol, selvom tiden var gået. Hun spurgte endda om jeg ønskede noget at drikke og et bad, selvom mine 30min var overskredet. Vi drak en cola sammen og jeg var i bilen og videre på min færd 40-45min efter, med et smil på læben og en tømt pung 😜

Alt i alt en dejlig oplevelse og et dejligt knald

Peace out Holmeren

Skrevet

Hej Holmeren, tak for den fine anmeldelse!

Hvordan var hendes bryster at røre ved og legede du også med hendes pik? Eller var du bare 100% Mr. Aktiv fra start til slut? )

Kan du også vedhæfte link til hendes annonce?

Dbh. Mozart.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.