Hop til indhold

Frække Frk.Frida

Featured Replies

Skrevet

Ja jeg har mødt hende 2 gange…. Første gang knaldede hun hjernen ud på mig 😉… Og hun leverede nok det bedste BJ jeg har prøvet selvom hun kæmpede forgæves med at tage den til roden 😂😂

2 gang var knap så spændende og så har jeg ikke besøgt hende siden 🤷🏼‍♂️

Hun er egentlig sød og hvis hun er i humør piv fræk og med på den værste men tror hun tumlede med noget privat 2.gang jeg mødte hende 🤔🤷🏼‍♂️

Så vil da ikke udelukke en 3.gang hvis ellers jeg skulle få de lyster igen 😉

Skrevet
  • Author
High Tower skrev, for 7 minutter siden:

Ja jeg har mødt hende 2 gange…. Første gang knaldede hun hjernen ud på mig 😉… Og hun leverede nok det bedste BJ jeg har prøvet selvom hun kæmpede forgæves med at tage den til roden 😂😂

2 gang var knap så spændende og så har jeg ikke besøgt hende siden 🤷🏼‍♂️

Hun er egentlig sød og hvis hun er i humør piv fræk og med på den værste men tror hun tumlede med noget privat 2.gang jeg mødte hende 🤔🤷🏼‍♂️

Så vil da ikke udelukke en 3.gang hvis ellers jeg skulle få de lyster igen 😉

Hvilken alder vil du tro hun cirka er

Skrevet

Jeg har også besøgt hende indenfor et års tid.

Jeg har aldrig været på et værtshus der lugtede så meget af røg, som der gjorde hos hende den dag. Burde nok være gået igen, men jeg fik et ok knald, uden fare for gentagelse.

Skrevet
High Tower skrev, for 36 minutter siden:

Ja jeg har mødt hende 2 gange

Hvordan er hendes bryster? På hendes profil står der at det er en J-skål, men på det billede af hendes bryster der er på hendes annonce, ser de ikke så store ud som jeg ville forvente en J-skål til at være?

Skrevet
Newbie_25 skrev, for 11 minutter siden:

Jeg har også besøgt hende indenfor et års tid.

men jeg fik et ok knald, uden fare for gentagelse.

Hvordan er hendes bryster? På hendes profil står der at det er en J-skål, men på det billede af hendes bryster der er på hendes annonce, ser de ikke så store ud som jeg ville forvente en J-skål til at være?

"men jeg fik et ok knald, uden fare for gentagelse." Elsker den sætning, mega grineren skrevet ^_^

Skrevet
Mozart skrev, for 8 minutter siden:

Hun har store bryster men om det lige er en J-skål skal jeg ikke kunne sige 🤷🏼‍♂️🤷🏼‍♂️

Og som @Newbie_25 skriver så er hun ryger men da jeg besøgte hende havde hun luftet ud men jeg kunne stadig lugte det men for mig var det ikke slemt 🤷🏼‍♂️

Det som jeg følte 2.gang var at hun ikke helt var til stede og egentlig bare ville have det overstået modsat første gang hvor hun virkelig gav den gas…..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.