Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/445148

Jeg besøgte Poppy til 45 minutter, fuld service. Hun er nok omkring de 40, lækker krop og en humørbombe. Jeg burde nok have valgt en time eller mere, men der var for andre aftaler den dag. Jeg nåede ikke at kneppe så meget som jeg gerne ville. Fissen var lækker at mærke, så lidt øv bøv. Det er en professionel dame, man møder. Men hun er satme dygtig. Rigtigt dejligt blowjob, smukt ansigt og ikke bange for sperm. Men jeg savnede måske lidt at det vildskab og naturlig frækhed som andre piger har. Igen kan jeg nævne Anna, men også BeeBee har det. Måske bare et spørgmål og gensidig kemi? Servicen var dog helt i top. Ved ikke helt om jeg kommer igen.

Skrevet

Hun har overtaget annoncen efter en yderst lækker, sød og kærlig pige med en virkelig lækker krop.

Så de ældre omtaler der er om Poppy er af en anden pige.

Smart træk af alfonsen.

Skrevet
  • Author

@Voiggodrengen Det er faktisk ret så trælst! Ødelægger jo det hele med at kunne søge på annonce id. Også trælst for den nye Poppy, servicen fejlede ingenting

Redigeret af SvendMedPind

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.