Hop til indhold

Tøj på hos pigen

Featured Replies

Skrevet

Hej, jeg har en ide om at jeg godt kunne tænke mig at besøge en pige på klinik. Men at hun er fuldt påklædt når hun kommer ind på rummet og man tager tøjet af sammen. Nogen erfaringer med det?

Skrevet

Ja. Det er jeg også klart mest til. Tit har pigerne en idé om, at tøjet skal af hurtigst muligt. Men jeg stopper dem gerne og afklæder dem selv. En del af det sjove. Ligesom juleaften og pakker.

Skrevet
  • Author

Ja men jeg tænker altså fuldt påklædt, f.eks. jeans, skjorte osv

Skrevet
Marcian skrev, for 2 minutter siden:

Ja men jeg tænker altså fuldt påklædt, f.eks. jeans, skjorte osv

Det tænker jeg da, du kan aftale med de fleste piger, men du skal selvfølgelig betale for tiden, f.eks. en time.

Skrevet
  • Author

Har fundet pigen - så må vel bare ringe og spørge på dagen. For der er vel ikke kommunikation mellem piger og klinik mellem vagterne?

Skrevet
Marcian skrev, 1 time siden:

Har fundet pigen - så må vel bare ringe og spørge på dagen. For der er vel ikke kommunikation mellem piger og klinik mellem vagterne?

Jo, hvorfor skulle der ikke være dét? Du kan vel bare fremføre dit ønske ved tidsbestillingen. Jeg tror ikke, at dit ønske vil blive afvist.

Skrevet

Du har nok et af nemmere ønsker at opfylde.

Har selv haft en GP hvor hun havde nogle billeder med briller på. Der spurgte jeg ind til om hun ikke ville modtage mig med dem på. Det gjorde hun uden problemer.

Skrevet
  • Author
Borende X skrev, for 27 minutter siden:

Jo, hvorfor skulle der ikke være dét? Du kan vel bare fremføre dit ønske ved tidsbestillingen. Jeg tror ikke, at dit ønske vil blive afvist.

Jeg prøver ihvertfald

Skrevet

Har selv haft tanken om man kunne mødes ude på gaden / p- pladsen,

Sexet påklædt, men ikke mere end at andre ikke tænker over hvad det handler om.👍

Skrevet
Marcian skrev, den 3.10.2026 at 17:58:

Jeg prøver ihvertfald

Det kan der ikke ske noget ved, det værste der kan ske er jo at hun kun vil møde dig nøgen 😁

Skrevet
lille_peter skrev, for 1 minut siden:

Det kan der ikke ske noget ved, det værste der kan ske er jo at hun kun vil møde dig nøgen 😁

Jeg har faktisk prøvet begge dele.

Jeg besøgte helt tilbage i oktober 2012 Gina Faith, og hun blev skuffet over, at jeg hev kludene af så hurtigt. Hun ville hellere selv, forklarede hun, klæde mig af knap for knap.

Den modsatte situation oplevede jeg nogle år senere på Mon Cherie, da jeg havde en aftale med Trine Tease. Jeg sad inde i det smukt nyrenoverede rum med himmelsengen, da hun kom ind splitter-ravende Hans-Jørgen. Hun mente, at tøjet alligevel skulle af, så derfor havde hun lagt det ude i "personalerummet".

Begge fremgangsmåder tiltaler mig egentlig.

Skrevet

Det er bare at bede om hvad man ønsker, tror jeg.

Ønsker man ikke noget er det min erfaring at pigerne ret hurtigt selv tager der frække tøj af. Måske for at undgå at gøre det snavset - det er jo lidt frækt at slikke men man holder trussen lidt til side osv. Måske også for at undgå at noget går i stykker i kampens hede.

Jeg nyder at se pigen give sig god tid til at tage tøj af og jeg nyder også at hjælpe til, men det er ikke altid jeg aftaler med pigen hvad jeg ønsker, for det er jo også interessant at se hvad de selv vil gøre.

Skrevet

Havde vi ikke engang en tråd, hvor trådstarter efterlyste at GP’en gav sig tid til at klæde gæsten af, i stedet for at sige “glæd dig af og læg tøjet her!” Og så forsvinde ud i et andet lokale?

Selv foretrækker jeg også at GPen klæder mig af, men jeg glemmer ofte at be’ om det. For mange år siden var jeg hos Gitte i Kolding, hun klædte mig af - undtagen de specielle underbukser i blankt stof med et pikhylster. Da hun så det grinte hun og hentede en stor saks: “Jeg skal da klippe hul i det hylster” Kan godt li den slags sjov, og at GPen rumsterer ved mig.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.